21 јули, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„BMW“ ја претстави освежената „осумка“ (ФОТО/ВИДЕО)

„BMW“ ја претстави освежената „осумка“ (ФОТО/ВИДЕО)

По 19-годишна пауза, „BMW“ ја врати „осумката“ во својата гама во 2018-та. Сега Баварците одлучија дека е дојдено време за планирано ажурирање на целото семејство, вклучувајќи ги и најмоќните верзии на моделот – „M8 Competition“.

Нема големи промени, но и изгледот и техниката добија благи подобрувања. А, премиерата на автомобилите беше придружена со најава за ограничена специјална верзија на „The 8 X Jeff Koons“.

Модификациите „8-Series Coupe“, „Convertible“ и „Gran Coupe“ сега се стандардно достапни со пакетот „М“, кој вклучува дополнителна аеродинамика и многу црни акценти, како и темни доводи за воздух, дифузор и нови 19-инчни алуминиумски тркала со двојни краци. Системот за сопирање на „BMW M“ со сини клешти е исто така стандарден.

Друга разлика од претходниот модел е решетката на „BMW Iconic Glow“, која е осветлена од моментот на отклучување на вратите до почетокот на движењето и по исклучувањето на палењето додека автомобилот не се заклучи. Стандардно, целата оптика е „LED“, а фаровите сега може да се надградат на ласерски. Додадени се нови бои – нијанси на сива, зелена и сина боја. Компанијата, исто така, ја слави 50-годишнината од својата „М“ дивизија, а секој модел од „8-Series“ може да биде украсен со класични логоа на „BMW Motorsport“ на хаубата, вратите и тркалата.

Благодарение на прединсталирањето на „M“-пакетот, сите модели во семејството добиваат мултифункционален кожен волан со рачки на менувачот, педали од нерѓосувачки челик и спортски седишта, кои претходно беа достапни само за највисоките модификации на „BMW M850i ​​xDrive“. Екранот на возачот останува 12,3 инчи, но централниот дисплеј е зголемен од 10,25 на 12,3 инчи. Одговорот на екранот на допир е побрз, има повеќе функции во мултимедијата, а навигацијата е појасна.

Опремата на моделите вклучува интелигентен личен асистент, „head-up“ дисплеј и безжична интеграција на паметен телефон. Сето ова е дел од системот „BMW Live Cockpit Professional“. Во комплексот асистенти е додадена активна контрола на патувањето со препознавање на семафори.

Моторите од „8-Series“ се веќе ажурирани, така што сега нема промени. Сепак, „BMW“ ветува дека ќе ја намали потрошувачката на гориво. На врвот на гамата е верзијата „M850i ​​xDrive“ со погон на сите тркала и 4,4-литарски V8 со 530 ks. Следува модификација на „840i“ со 3,0-литарска линиска бензинска V6 со 333 ks, погон на сите или задни тркала. Основниот лесен хибрид – „BMW 840d“, се потпира на 3,0-литарски 6-цилиндричен турбодизел со 340 ks. Менувачот е 8-брзински автоматски „Steptronic“.

Специјалната верзија „8 X Jeff Koons Special Edition“ е базирана на модификацијата „850i xDrive Gran Coupé“, а е создадена со учество на американскиот уметник Џеф Кунс, познат по своите екстравагантни, па дури и кичести дела. Добива повеќеслојна боја од 11 бои, а внатрешноста е украсена со црвена и сина кожа. Во салонот има изгравиран потпис на уметникот, но фотографиите од автомобилот никогаш не биле прикажани.

Промените во моделот влијаат и на спортските модификации „M8 Competition“, кои повторно се достапни во 3 варијанти на каросеријата. Тие се разликуваат по палетата на бои, бандажи и оптика „Shadow Line“, која за прв пат се нуди на спортски автомобил. Во палетата се појавуваат четири нови бои, од кои секоја може да биде покриена со „Frozen“ лак со сјаен ефект.

Под хаубата останува познатиот 4,4-литарски V8 со „M TwinPower Turbo“ технологија, кој развива 625 ks и 750 Nm. Менувачот е 8-брзински автоматски „Steptronic“ и погон на сите тркала. Забрзувањето од место до 100 km/h трае 3,2 секунди за купето и седанот „M8 Competition“ и 3,3 секунди за кабриолетот.

Во кабината на спортските верзии веќе е во игра црна и портокалова кожа во комбинација со Алкантара. Предните спортски седишта може да се заменат со електрично прилагодливи карбонски седишта, со складирање на голем број поставки и осветлен „M8“ натпис на потпирачите за глава.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП