28 април, 2024
ПочетнаКАРИЕРАПет цитати на Дон Дрејпер кои мора секој креативец да ги знае

Пет цитати на Дон Дрејпер кои мора секој креативец да ги знае

dondrapermain

Телевизиската серија „Mad Man“ стана голем хит во последниве неколку години, а Дон Дрејпер стана феномен и идол на сите креативци од адвертајзингoт и маркетинг светот.

Иако практично секоја епизода е приказна сама за себе и во секоја може нешто посебно да се научи, за макретингот, како да се справите со луѓето и силата на личноста, па поради тоа ги издојуваме пет цитати кои мораат да заземат посебно место во мислите на секој креативец во маркетингот.

Зборот „ново“ секогаш предизвикува внимание!

„This old pro, a copywriter, a Greek named Teddy, told me the most important thing in advertising is „new“. It creates an itch. You simply put your product in there as a kind of calamine lotion“.

Без оглед колку пати овој збор е користен, тој секогаш го привлекува вниманието на купувачите. Затоа во рекламите и натаму го слушаме зборот „ново и подобрено“, „сосема нов“ и други. Причината за тоа е што тие даваат чувство дека производот е во целост различен и футуристички.

Бидете авторитет!

„There comes a point when seduction is over and force is actually being requested“.

Рекламите многу често мораат да покажат авторитет и да ги уверат клиентите дека „тие“ не зависат од „нив“. Ова незначи дека треба да бидете „control-freak“ и да ги игнорирате работите кои се со понекоја препрека, туку доколку клиентите се неодлучни и нескаат да превземат одреден ризик, маркетинг експерите требаат да бидат во состојба да го сменат нивното мислење.

Рекламирањето треба да ги направи луѓето посреќни!

„And you know what happiness is? Happiness is the smell of a new car. It’s freedom from fear. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay“.

Ова е златно правило за сите маркетинг работници, тие мораат да бидат во состојба да проектираат и да смислат како да ги усреќат своите купувачи доколку купат производ од одреден бренд. Креирањето на емоцијалните конекции со купувачите е една од најмоќните работи во макретингот.

Не ја форсирајте кретивноста, сама ќе ви дојде!

„Just think about it, deeply, and then forget it. An idea will…jump up in your face“.

Доколку се обидувате „на сила“ да дојдете до идеа, тоа е нешто најглупото и најнеефикасното што можете да го сторите, а ќе ви донесе само незадоволство и бес. Чекајте ја инспирацијата, слушајте околу себе, ослободете ги сите сетила и идеата ќе дојде сама од себе.

Не се внесувајте премногу!

„The day you book a client is the day you start losing him“.

Маркетинг експертите не би требало премногу да се врзуваат или инвестираат во клиенти или проекти, туку треба сосема нормално да прифатат дека клиентите евентуално (подоцна, еден ден) ќе ја променат агенцијата. Ваквиот начин на размислување ќе го намали нивото на фрустрации и нервози во вашата работна средина.

 

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП