Пред нешто повеќе од 2 недели, „Genesis“ нѐ натера да го чекаме целосното откривање на втората генерација на водечкиот модел.
Новиот „G90“ изгледа многу импресивно и внатре и надвор. Иако овде веќе нема да најдеме V8 мотор, погонот не разочарува.

„Genesis“ се повеќе „зуи“ зад водечките модели на „германското тројство“ со претставувањето на новата верзија на „G90“.
Пред две недели, Корејците покажаа слики од надворешноста на автомобилот, кој може да се пофали со потенка и поелегантна силуета во споредба со својот претходник. Но, не може да се негира дека задниот дел е многу сличен на францускиот „DS 9“.
Сега е време да ја откриеме внатрешноста, спецификациите на погонот и опремата. И мора да се признае дека има на што да се восхитуваме.

„Genesis G90“ е збогатен со кожа, дрво, алуминиум и јаглеродни влакна и е дизајниран да ги воодушеви оние кои сакаат да го возат, како и оние кои сакаат да се возат во него.
Како што претходно беше најавено, „G90“ ќе биде достапен и со 19 cm подолго меѓуоскино растојание.
Има и систем за забава од второ ниво со екрани од 10,2 инчи, посебен таблет за контрола на завесите, масажи, клима уред, мултимедија и осветлување за расположението.

Покрај тоа, внатрешноста е покриена со облога за да се спречи растот на бактерии и микроорганизми. Активниот систем за намалување на бучавата исто така треба да ги одвои патниците од надворешниот свет.
Но, тоа не е се, бидејќи „G90“ може да има двоен подвижен покрив за предните и задните редови – независно контролиран. Доколку сè уште не сте задоволни од луксузот, „Genesis“ нуди три типа на автоматски мириси во „G90“, а покрај тоа, возачот може да активира еден од четирите режими, кои со помош на „Bang & Olufsen“ аудио системот со 23 звучници, масажа (се наоѓа и во предните седишта) спомнати, мирисите и осветлувањето ги ставаат патниците во вистинско расположение.
Задните врати, од друга страна, може да се затворат електрично со помош на копче на предната или задната конзола. Покрај масажата, предните седишта ги пумпаат и страничните потпирачи при брзини над 130 km/h и во „Sport“ режимот, како и при влегување и излегување.

Корејците користеа повеќекоморна воздушна суспензија (стандардна во продолжената верзија) во „G90“ за удобност при возењето, која може да открие неправилности на 100 m пред автомобилот и да ја подготви шасијата, подигајќи ја за 10 mm. На нерамни патишта, суспензијата може да се подигне за 25 mm.
За подобро управување, „G90“ има управувана задна оска (стандард за долгата верзија). Интересно решение е „возачкиот“ методот на сопирање, кој му овозможува на возачот да сопира со избирање на едно од трите поставки со соодветна сила што не го попречува комфорот на патниците.

Најновите решенија се надополнети со, меѓу другото, голем „head-up“ дисплеј, бројни асистенти за возење, ажурирање на системот и мултимедијата преку облак, можности за споделување меѓу автомобили преку паметен телефон, контрола на некои функции на ниво на апликација и можност за користење автомобил без клуч со отпечаток на прстот во системот.
За разлика од неговиот претходник, новиот „G90“ повеќе не работи со голем V8 мотор. Наместо тоа, под хаубата наоѓаме 3,5-литарски V6 со двоен компресор кој генерира 380 ks и 530 Nm максимален вртежен момент. Силата ќе се пренесува преку 8-брзински автоматски менувач на задните или на сите четири тркала. Малку поинаков погон може да се најде во проширената верзија. Овде ќе биде достапен само погон на 4 тркала, а „срцето“ исто така ќе биде 3,5-литарски V6 мотор, но опремен со електричен компресор, кој ќе ви овозможи побрзо постигнување на максимални перформанси.

Новиот „Genesis G90“ засега го има своето деби во Јужна Кореја, но автомобилот треба да се појави и на други пазари во блиска иднина, вклучувајќи ги и САД или дури и Европа. Ова е несомнено силна офанзива насочена кон актуелните лидери во сегментот на луксузни седани.