23 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Audi RS6“ исто така станува електричен автомобил

„Audi RS6“ исто така станува електричен автомобил

Електричните понуди на „Audi“ значително ќе се прошират во текот на следните неколку години.

Германската компанија планира да лансира најмалку 20 модели со нулта емисија до 2025-та година, а од 2026-та година на своите клиенти ќе им нуди само нови автомобили со батерии. Оваа информација оди рака под рака со проширувањето на сегашната конвенционална гама, со модели како што се седанот „А7“ (за Кина), издигнатиот хечбек „A1 Citycarver“ и претстојната слична терапија за „А3“.

Враќајќи се на електрификацијата, тоа секогаш ќе влијае на спортските модели „S“ и „RS“ на Германците. Транзицијата кон неа веќе започна со „RS e-tron“, но многу повеќе иновации се на пат да станат реалност, од кои првата може да биде целосно електрична верзија на „Audi RS 6“. И веројатно е дека ова е изменета „комбо“ верзија на претходно претставениот прототип „A6 e-tron“, кој наскоро ќе стане сериски модел.

„Четирите прстени“ сакаат да останат верни на својот традиционален опсег што е можно подолго. Што значи дека моделите како „А3“, „А4“ и „А6“ ќе ги задржат своите имиња и идентитети, но со текот на времето ќе почнат да ги губат своите конвенционални мотори со внатрешно согорување. Тоа значи дека дури и најспортскиот караван во гамата ќе го загуби својот V8 во корист на електричните мотори.

Според „Autocar“, електричниот „RS 6“ ќе се појави во 2023-та година, а ќе биде достапен паралелно со конвенционалната бензинска верзија. Се очекува машината да има помалку агресивен дизајн, сличен на оној на идниот сериски „A6 e-tron“. И, како него, како и електричниот „Porsche Macan“, ќе биде новата архитектура за електричните автомобили „PPE“.

Платформата „PPE“ нуди опции кои се незамисливи за сегашниот „MEV“, кој го има „Q4 e-tron“, како што се воздушно потпирање, задни вртливи тркала и систем за векторирање на вртежниот момент. И додека концептот „A6 e-tron“ имаше декларирана моќност од 470 „коњски сили“, кај електричниот „RS 6“ тие ќе бидат најмалку 600, со можност за 645 во таканаречениот „overboost“ режим.

Дополнително, еколошкиот спортски караван ќе нуди врвен вртежен момент од 800 Nm и забрзување од 0 до 100 km/h за околу 3 секунди. Батеријата најверојатно ќе има капацитет од 100 kWh, што на „A6 e-tron“ ќе му обезбедува до 700 km со едно полнење, но со оглед на поголемата динамика на „RS 6“, автономијата овде се очекува да биде (значително) помала. Не е јасно колкава ќе биде цената на електричниот „RS 6“, но сигурно ќе биде повисока од онаа на бензинската верзија. Како што споделивме, двете варијанти ќе коегзистираат неколку години на пазарот, а сосема е можно следните високодинамични модели со батерии од „Audi“ да бидат наследници на „TT“ и „R8“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП