Секоја пивара се стреми да даде jасна слика на своето пиво. Но кои се најпродаваните пива во светот? Пазарниот истражувачки институт „Millward Brown Optimor“ даде одговор на тоа прашање.
10. „Miller Lite Light“.
Видовите на пива кои не ги почитуваме, особено во Европа се исклучително успешни во САД. „SABMiller“ го создава пивото „Miller Lite“ кое е во рангирањето на десетте највредни брендови пива. Од „Millward Brown Optimor“ го оценуваат брендот на 3 милијарди долари.
9. „Brahma“.
Ова пиво задолжително треба да го пробате. Тоа го носи името на бразилската пиварница која го произведува. Вредноста на брендот, според маркетинг студиите на „Millward Brown Optimor“ е 3.8 милијарди долари. Брендот има освоено разни награди на промотивни фестивали за нејзиниот иновативен маркетинг.
8. „Aguila“.
Пивото на колумбиската пивара „Bavaria“, која исто така и припаѓа на „SABMiller“ е во вредност од 3.9 милијарди долари.
7. „Guinness“.
Светски познатото ирско „темно“ пиво се произведува во околу 60 земји и се продава во над 100 земји во светот. Овој бренд, според „Millward Brown Optimor“ е во вредност од 4.4 милијарди долари.
6. „Stella Artois“.
Белгиското пиво е едно од најпознатите брендови на пиво на „Anheuser Busch“. Вредноста на брендот е 6.3 милијарди долари.
5. „Skol“.
Најпопуларното пиво во Бразил исто така припаѓа на „Anheuser Busch Inbev“ – најголемата пиварница во светот. „Skol“ како бренд, според „Millward Brown Optimor“ е во вредност од 6.5 милијарди долари.
4. „Corona“.
Во САД „Corona Extra“ е најдобро продаваното увозно пиво. Низ целиот свет, пивото кое се произведува во Мексико од страна на „Cervecería Modellо“, се продава многу добро. Брендот е во вредност од 6.6 милијарди долари.
3. „Heineken“.
Холандскиот бренд е многу успешен и е во вредност од 8.2 милијарди долари. Од 1975-та година „Zoeterwoude“ е центар на производство за „Heineken“.
2. „Budweiser“.
Покрај вода, хмељ и слад, во состојките на ова пиво има и ориз – и тоа околу 30 проценти. Брендот е еден од најпродаваните во САД и е во вредност од 9.4 милијарди долари.
1. „Bud Light“.
„Light“ верзијата на „Budweiser“ постои од 1982-та година и е многу популарна во САД. „Millward Brown Optimor“ ја предвидува вредноста на брендот на 10.8 милијарди долари.