26 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Ford“ ја претстави освежената „Fiesta“ (ФОТО/ВИДЕО)

„Ford“ ја претстави освежената „Fiesta“ (ФОТО/ВИДЕО)

Откако „Volkswagen Group“ ги обнови „Polo“ и „SEAT Ibiza“, на ред дојде „Ford“ да одговори на предизвикот во овој сегмент. Европската поделба на марката го ажурираше својот најпопуларен модел „Fiesta“, промените не се толку сериозни, но сосема е логично, бидејќи автомобилот е во средината на својот животен циклус.

Сепак, постојат некои забележителни подобрувања, вклучително и стандардни „LED“ фарови, кои сега ќе бидат достапни за целата гама на модели. Поскапите верзии ќе добијат матрични „LED“ светилки со технологија што не дозволува блескави драјвери што доаѓаат. Тие се веќе достапни за конкурентите „SEAT Ibiza“, „Opel Corsa“ и „VW Polo“.

Самите фарови се достапни со црни рамки, а задните светла се исто така со „LED“ технологија и имаат темна нијанса. Како и досега, секоја нова верзија на „Fiesta“ добива свој дизајн на предната решетка, како и други детали што визуелно ги разликуваат различните нивоа на опрема. „ST-Line“, на пример, има редизајнирана горна решетка со подлабок инсерт и сјајна црна завршница, која е комбинирана со зголемена долна решетка и вештачки внес на воздух во боја на каросеријата.

Пониските нивоа на „Trend“ и „Titanium“ имаат малку изменет надворешен дизајн, додека верзијата „ЅТ“ добива нова боја со средна зелена боја. „Ford“ продолжува да ја нуди „Fiesta“ во верзија со три врати – нешто од што конкурентите се откажаа. Повторно, се нуди дополнителен пакет „Vignale“, што му дава на хечбекот луксузен изглед и додава разни додатоци на опремата.

Внатрешноста на ажурираниот модел има дигитален дисплеј од 12,3 инчи пред возачот и користи камера поставена на ветробранското стакло, која работи со системот за навигација. Високото ниво на опрема добива нови седишта со подобра странична поддршка и вградени потпирачи за глава.

Речиси и да нема промени во погонот, но во „ST“ верзијата моторот „EcoBoost“ со волумен од 1,5 литри и 197 ks доби зголемен вртежен момент за 10% – 320 Nm. Оваа варијанта на турбо моторот досега беше инсталирана на „Puma ST“. Со него, „Fiesta“ крева до „стотка“ за 6,5 секунди и развива максимална брзина од 230 km/h.

Само „ST“ сега нуди режим кој го активира системот за контрола на влечење и го менува електронскиот систем за контрола на стабилноста. Влегува во режим „широко лизгање“. За дополнителен надомест, хечбекот може да биде опремен со механички диференцијал со ограничено лизгање „Quaife“ за да го изостри управувањето за време на свиоците. Стандардните 17-инчни тркала може да се заменат со поголеми-18-инчни.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП