23 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПриходите од продажба на „PepsiCo“ достигнаа највисоко ниво во последните 10 години

Приходите од продажба на „PepsiCo“ достигнаа највисоко ниво во последните 10 години

Компанијата „PepsiCo“ објави најбрз раст на приходите од продажба во последните десет години и ги зголеми прогнозите, искористувајќи ги жедните потрошувачи кои се враќаат во рестораните, баровите и стадионите, пишува „Bloomberg“.

Продажбата во вториот квартал се зголеми за 13 проценти на органска основа, што ги исклучува аквизициите и промените на валутите, на 19,2 милијарди долари, соопшти компанијата во вторникот. Анкетираните аналитичари од „Bloomberg“ очекуваа просечно 17,9 милијарди долари.

Резултатите покажуваат дека „PepsiCo“ е на пат кон закрепнување, а бизнисот во Северна Америка повторно расте и милиони потрошувачи не се плашат да излезат надвор. Пандемијата ги поништи навиките на потрошувачите, а спакуваната храна го искористи краткорочниот раст на побарувачката и оброците надвор од дома, одложувајќи ги привремените блокади.

„Во текот на овој квартал, луѓето одеднаш почнаа повторно да излегуваат“, рече извршниот директор на „PepsiCo“, Хју Џонстон. Во услугите за храна „гледаме двојно зголемување на деловната активност за релативно кратко време“, додаде тој.

Акциите на „PepsiCo“ пораснаа за 1,2% во тргувањето на берзата во Њујорк. Тие се зголемија за помалку од 1% во оваа година до крајот на тргувањето во понеделник, заостанувајќи зад растот од 17% на „S&P 500“, но пред оној на „Coca-Cola“, кој малку забави.

Заработката на „PepsiCo“ за кварталот се искачи на 1,72 долари по акција, со исклучок на некои ефекти од просечните очекувања на аналитичарите од 1,53 долари. Компанијата ги зголеми своите предвидувања за растот на главната заработка по акција за цела година на 11% врз основа на постојан курс.

Иако ограничувањата поради пандемијата продолжија да важат на некои пазари, кварталните приходи од продажба се зголемија во сите поголеми географски области, вклучително и на „Frito-Lay North America“ и на „PepsiCo Beverages North America“. Органските приходи паднаа за 14 проценти кај „Quaker Foods North America“ во време на се поголем број луѓе кои појадуваат надвор од домот.

„Перформансите сè уште не се вратени на нивото на пред-пандемијата“, рече Џонстон. „Луѓето излегуваат повеќе, но тие се далеку од местото каде што беа“, додаде тој.

Компанијата соопшти дека ќе ги продолжи сегашните напори за преструктуирање до 2026-та година, фокусирајќи се на подобрување на индустриското производство и оптимизирање на синџирите на снабдување. Програмата ќе наметне трошоци пред оданочување од 3,15 милијарди долари, за разлика од претходната проценка од 2,5 милијарди долари. „PepsiCo“ веќе има направено трошоци пред оданочување од 874 милиони долари до 12-ти јуни.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП