20 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Tencent“ ги зголемува трошоците за борба против конкуренцијата

„Tencent“ ги зголемува трошоците за борба против конкуренцијата

„Tencent Holdings“ вети големо зголемување на своите инвестиции во оваа година, откако објави 25% раст на своите квартални приходи. Целта на овој потег е да се бори против „ByteDance“ и да го спаси бумот во гејмингот и облачните услуги поради пандемијата, пишува „Bloomberg“.

Трите најголеми технолошки компании во Кина се натпреваруваат да привлечат потрошувачи во области што растат брзо, како што се нарачување на храна преку Интернет и видео. Денес, „Tencent“ рече дека планира да инвестира најголем дел од своите дополнителни профити во оваа година во области како што се услуги во облак, игри и кратки видеа. Така им се придружи на „Alibaba Group Holding“ и „Meituan“, кои исто така ветија дека ќе ги зголемат трошоците. Од своја страна, „Tencent“ се обидува да го одржи растот на приходите, кој се искачи на 135,3 милијарди јуани (21 милијарда американски долари) во кварталот до март. Износот се покажа скоро онолку колку што очекуваа аналитичарите.

Резултатите ја потврдија еластичноста на најголемиот издавач на игри во светот во време кога пандемијата почнуваше да се повлекува. „Tencent“ изгуби скоро 200 милијарди долари од својата пазарна капитализација од нејзиниот врв во јануари, делумно поради големите распродажби на кинеските технолошки акции. Но, компанијата на Пони Ма досега во голема мерка избегна притисок од Пекинг, иако нејзината супер апликација „WeChat“ нуди голем број услуги, вклучително и водечка улога во игри, музика и социјални медиуми.

„Планот на „Tencent“ за зголемување на инвестициите во 2021-ва година може да ги намали маргините и веројатно ќе биде земен делумно за решавање на зголемената конкуренција во области како што се компјутерскиот облак, игрите на интернет и кратките видеа во кои индустриските играчи агресивно инвестираат“, рече висок аналитичар на „Bloomberg Intelligence“, Веи-Серн Линг.

Нето добивката на „Tencent“ за последниот квартал достигна 47,8 милијарди јуани, поддржана од скок на вредноста на инвестициите и продажбата на средства од 19,5 милијарди јуани. Со исклучок на нив, нето прилагодената добивка е 33,1 милијарди јуани, нешто под предвидувањата.

Засега, игрите и социјалното вмрежување остануваат најважниот и стабилен дел од деловната активност на „Tencent“, кога станува збор за приходите.

Приходите од онлајн игри се зголемија за 17 проценти во текот на кварталот, благодарение на насловите како „ Honour of Kings“, „PUBG Mobile“ и „Peacekeeper Elite“, како и на новите понуди како „Moonlight Blade Mobile“.

На настанот во неделата, интернет гигантот ги објави своите планови за уште 40 мобилни игри и компјутерски игри. Како дел од повисоките трошоци во оваа година, компанијата ќе ги засили своите инвестиции во развој на игри и во обезбедување алатки за нивна изработка и заработка од креаторите на содржина. Сето ова е дел од напорите на „Tencent“ да ги прошири своите понуди во кратки видеа.

Поделбата, која вклучува понуди за „fintech“ и облачните услуги, го забележа најголемиот раст во историјата. Неговите приходи од продажба скокнаа за 47% откако обновувањета на побарувачката за финансиски услуги и обновување на проектите на почетокот на пандемијата. За поддршка на својот бизнис во облачни услуги, „Tencent“ планира да ги зголеми трошоците за дополнителна работна сила и инфраструктура, објави компанијата. Приходите од рекламирање преку Интернет се зголемија за 23% благодарение на консолидацијата на новата единица „Bitauto“ и поголемата побарувачка од сектори како што се онлајн трговија, образование и стоки за широка потрошувачка.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП