Веројатно секој шеф на автомобилска компанија сонува да биде во позицијата во која се наоѓа Кристијан фон Коенигсег во моментов. Шведскиот производител на хиперавтомобили ги распродаде апсолутно сите свои планирани единици… за годините што доаѓаат. Сепак, самиот фон Коенигсег не е целосно задоволен.
Секако, во случајот со „Koenigsegg“, зборуваме за доста ограничени серии. „Jesko“ беше ограничен на вкупно 125 единици, додека ретро стилизираниот „CC850“ е ограничен на само 70. За споредба, „Gemera“ со четири седишта со 2.300 ks ќе биде доста честа, компанијата ќе произведува дури 300 автомобили. Најновиот модел, ориентираниот за патеката „Spear of Sadair“, ќе биде произведен во 30 примероци.
„Сите наши модели моментално се распродадени, немаме што да продадеме, што е добро, секако, но и досадно, бидејќи е забавно да се комуницира и да им се обезбеди на ентузијастите остварување на соништата. Ќе претставиме нешто ново за година или година и пол, и дури тогаш повторно ќе ги отвориме книгите за нарачки“, изјави фон Коенигсег за „TG.com“.
Сепак, шефот на „Koenigsegg“ нагласи дека новите проекти на брендот ќе бидат исто така во многу ограничени серии.
Меѓу овие нови проекти е и замената за „Jesko“. Сè уште нема информации за тоа каде ќе се сврти генијалноста на фон Коенигсег овој пат и како ќе постигне моќност од над 1.600 коњски сили. Сепак, знаеме дека автомобилот нема да биде чисто електричен.
„Апетитот на пазарот за целосно електрични автомобили на ова ниво е исклучително низок. Јас самиот тестирам електрични автомобили многу години и ми се допаѓа одзивот, мазноста и колку е лесно да се живее со нив. Но, по некое време сакате да почувствувате нешто, да разговарате со ѕверот… Сакате пулсирање, пумпање, топлина, звуци, менување брзини, сите оние аспекти што го оживуваат автомобилот“, вели фон Коенигсег.