27 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПродажбата на „H&M“ се зголеми во март со отворање на некои продавници

Продажбата на „H&M“ се зголеми во март со отворање на некои продавници

Продажбата на шведскиот моден ланец „Hennes & Mauritz AB“ (H&M) падна нешто помалку отколку што се очекуваше во трите месеци до крајот на февруари и се зголеми во првата половина на март, бидејќи на некои пазари ограничувањата беа намалени заради пандемијата, со кои е дозволено повторно да се отворат стотици продавници.

Вториот по големина малопродавач на облека во светот во понеделникот објави дека нето-продажбата паднала за 27% во однос на претходната година, или 21%, мерена во локални валути, на 40,1 милијарди шведски круни (4,72 милијарди долари).

Аналитичарите предвидуваат просечен пад на нето-продажбата од 30% за периодот – првиот фискален квартал на шведската групација, според „Refinitiv SmartEstimate“.

„На развојот на продажбата значително влијаеше ситуацијата со Ковид-19, со долгорочните ограничувања и привремено затворање на повеќе од 1.800 продавници“, се вели во соопштението на „H&M“.

„Од почетокот на февруари, некои пазари постепено дозволија продавниците повторно да се отворат, а на крајот на кварталот, околу 1.300 продавници останаа привремено затворени“, се вели во соопштението.

Продажбата преку Интернет продолжува да расте многу добро, според компанијата.

Аналитичарот на „RBC“, Ричард Чембрлен изјави дека податоците покажуваат дека продажбата преку Интернет обезбеди посилно од очекуваното зголемување во февруари.

„H&M“ исто така објави дека продажбата се зголемила за 10% во локалните валути помеѓу 1-ви и 13-ти март, бидејќи некои продавници започнаа да се отвораат во многу земји, вклучувајќи го и еден од најголемите пазари, Германија. Сепак, околу 900 од приближно 5.000 продавници на ланецот останаа затворени од 13-ти март.

Чемберлејн очекува повеќето продавници да бидат отворени до средината на април, освен ако не се исклучат новите блокади во Европа, главниот пазар на „H&M“.

„Гледаме потенцијал за силно закрепнување на продажбата за остатокот од годината, со потенцијал за изненадувачки раст на маргината како резултат на послабиот американски долар“, рече тој.

„H&M“, чиј извештај за целосна заработка од декември до февруари треба да се појави на 31-ви март, се подготвува за квартална загуба откако пандемијата го намали профитот во 2020-та година за 88%.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП