„Land Rover“ дефинитивно се надева на својот обновен теренец „Defender“. Новата генерација на моделот, која дебитираше на крајот на 2019-та година, ќе прерасне во многу сериозна палета на машини, со различни големини и понуди, така што Британците ќе можат да задоволат што повеќе клиенти.
По објавувањето на верзијата „110“, во 2020-та година „JLR“ лансираше малку пократок „Defender 90“. Сега се очекува во опсегот да се приклучи на верзијата „130“. Последната ќе биде најголемата во семејството, со должина од 5.100 mm (или 342 mm повеќе од „110“), иако го задржува меѓуоскиното растојание со просечна модификација од 3.022 mm.
Новиот „Land Rover Defender 130“, чие создавање беше официјално потврдено од „JLR“, се очекува на пазарот во рок од 18 месеци. Моделот ќе биде достапен со три реда седишта и вкупно 8 седишта, со фокус на пазарите во Северна Америка, Кина и на Блискиот исток, каде машината ќе биде лансирана како „премиум авантурист“.
Покрај својот нов најдолг модел, „Defender“ може да добие и други верзии на каросеријата, вклучително и пикап, што е непотврдено, иако е неофицијално од високи извршни директори. Покрај тоа, брендот планира уште поекстремни верзии, откако неодамна го лансираше својот најмоќен модел „Defender V8“.
Неодамна, раководителот на одделот за специјални операции на возила „JLR“, Мајкл ван дер Санде, навести дека неговиот оддел размислува за „пожешка“ верзија на „SV“ или „SV“ на „SUV“, потпирајќи се на специјализираната компанија „Bowler“, која се занимава со високо динамични модификации на „Defender“. „Bowler“ е купен од „Jaguar Land Rover“ пред една година и е под директна контрола на „SVO“.
Идниот врвен „Defender V8“ ќе биде дури и помоќен од сегашната верзија, која има 525 Ks и 625 Nm. Но, покрај тоа што е уште посилен и побрз од сегашниот модел (кој веќе е рекордер во историјата на теренецот), тој ќе има и подобрени теренски карактеристики, во комбинација со повеќе луксуз во кабината. Идејата е оваа опција да стане директен конкурент на „Mercedes-AMG G63“.