Менаџерот на гамата „Taycan“, Штефан Векбах, раскажа малку повеќе детали за новиот „Taycan Cross Turismo“. За разлика од седанот, електричниот караван ќе биде поразновиден и попрактичен модел и ќе биде подобро прилагоден за возење надвор од патот.
Идниот караван беше претставен пред три години преку концептот „Mission E Cross Turismo“ на саемот во Женева. И уште тогаш стана јасно дека ќе стане сериски „семеен“ дериват на седанот „Taycan“. Така, моделот ќе добие изменета линија на покривот, летвите, зголемен багажник и попростран втор ред на седишта.
Клиентите на „Cross Turismo“ на „Porsche“ се мета на луѓе кои водат активен животен стил и почесто одат надвор од градот. Компанијата го воведува моделот како „CUV“ (cross utility vehicle) и ќе понуди специјален теренски режим, покрај веќе познатиот од седанот „Range“, „Normal“, „Sport“, „Sport Plus“ и „Individual“.

Една од главните разлики помеѓу седанот и караванот ќе биде модифицираната суспензија на „Cross Turismo“ со зголемено растојание од земјата, за побезбедно возење по земјен пат и лесен теренски терен. Сè друго ќе биде како конвенционалниот „Taycan“ – платформата, двостепен менувач на задната оска, два вида батерии и избор на еден или два електромотори за погон.
Новиот кросовер ќе биде достапен во добро познатите верзии: „Taycan Turbo S“, „Taycan Turbo“, „Taycan 4S“ и основниот „Taycan“. Во подоцнежна фаза, може да се појави поконвенционална верзија, без карактеристиките инспирирани од кросоверот. А, љубопитно е што „Audi“ ќе претстави и караван верзија на „e-tron GT“, која дели платформа со електричниот автомобил на „Porsche“.