25 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Apple“ стана највисоко рангираната марка во светот

„Apple“ стана највисоко рангираната марка во светот

„Apple“ ги надмина „Amazon“ и „Google“ и ја доби титулата највисоко рангирана марка во светот за прв пат од 2016-та година.

Ова го покажува последниот извештај на „Brand Finance“, според кој „Apple“ го постигна овој успех благодарение на својата стратегија за диверзификација, што и донесе импресивно зголемување на вредноста на брендот за 87% на 263,4 милијарди долари. Па така „Apple“ го предводи рангирањето на „Brand Finance Global 500“.

Под водство на Тим Кук, „Apple“ започна да се фокусира на развој на стратегија за раст надвор од „iPhone“, кој во 2020-та година изнесуваше само половина од приходите од продажбата, наспроти две третини во 2015-та година. Политиката за диверзификација му помогна на брендот да се придвижи кон пазарот на претплата и сега има голем број понуди како што се „App Store“, „iCloud“, „Apple Podcasts“, „Apple Music“, „Apple TV“ и „Apple Arcade“.

И покрај откажувањето од челната позиција на рангирањето и останувањето на второто место, „Amazon“ сепак успеа да забележи 15% зголемување на вредноста на својата марка на 254,2 милијарди долари. Гигантот на малопродажба е еден од ретките брендови што значително профитираше од пандемијата и невидената побарувачка за продажба преку Интернет.

За една година обележана со блокади ширум светот, а работата од дома стана нормална, луѓето почнаа многу повеќе да се потпираат на дигиталните комуникации, купување преку Интернет и забава преку Интернет, а технолошките компании имаат корист од ова.

Технолошкиот сектор останува највисоко оценет во „Brand Finance Global 500“, со дури 47 брендови на списокот и комбинирана вредност од 998,9 милијарди долари. Тие сочинуваат 14% од вкупната вредност на брендовите во рангирањето.

Поддржано од зголемената побарувачка за домашен материјал и безбедно патување за време на пандемијата, „Uber“ забележа скок од 34% на вредноста на брендот на 20,5 милијарди долари, благодарение на што се најде во првите 100, или на 82-то место. Слично на тоа, „Meituan“, најголемиот кинески обезбедувач на услуги на Интернет по барање, ужива раст од 62% до 7,2 милијарди долари – едно од најголемите зголемувања во рангирањето. Компанијата се искачи од 265-тото место на 216-то.

Продавачите на софтвер како што се „Microsoft“ (20% до 140,4 милијарди долари), „SAP“ (9% до 18 милијарди долари), „Salesforce“ (29% до 13,2 милијарди долари), „Adobe“ (25% до 11,7 милијарди долари), како и новодојдениот „Servicenow“ (39% до 4,3 милијарди долари) беа поддржани од транзицијата кон деловно работење преку Интернет и фактот дека канцелариите во поголем дел од годината беа заменети со работа од дома.

Додека новите технологии ја зголемуваат вредноста на брендовите во различни индустрии, „Tesla“ ги престигна другите производители на автомобили и забележа зголемување на вредноста од 158%.

Брендовите за онлајн шопинг имаат корист од новото нормално. Брендот „Alibaba.com“ двојно ја зголеми својата вредност, а „Walmart“ успеа да се искачи на шестото место во рангирањето.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП