18 април, 2024
ПочетнаАВТОБИЗ„Lancia“ станува премиум бренд

„Lancia“ станува премиум бренд

Концернот „Stellantis“, кој обединува 14 брендови од „PSA“ и „FCA“ под едно крило, ја претстави својата нова стратегија за позиционирање. Според неа, сите брендови ќе формираат 6 различни понуди на пазарот, вклучувајќи и премиум, која ќе ги вклучува „Alfa Romeo“, „DS Automobiles“ и „Lancia“.

Јадрото (јадро) на портфолиото на „Stellantis“ ги вклучува „Citroen“, „Fiat“ и „Fiat Professional“ (лесни комерцијални модели), како и „Abarth“. Сите тие ќе го претставуваат масовниот сегмент. Еден чекор по нив ќе биде горниот мејнстрим сегмент, во кој ќе се сместат „Peugeot“, „Opel“ и неговиот британски близнак „Vauxhall“. Брендовите „Chrysler“, „Dodge“ и „RAM“ го формираат сегментот на американските брендови, додека „Jeep“ ќе ја игра улогата на глобален теренец. За возврат, „Maserati“ ќе го претставува концернот во луксузната класа (Luxury).

Останатите брендови влегуваат во премиум сегментот, каде што ќе биде присутна „Lancia“ заедно со „Alfa Romeo“ и „DS Automobiles“. Во моментов, асортиманот на легендарната марка се состои од еден модел – хечбекот „Ypsilon“, кој се продава само во Италија и чини 14.750 евра. Достапен е со бензински, метански и хибридни мотори, базиран на третата генерација на „Fiat 500“ од 2011-та година.

Се очекува дека под новото раководство „Lancia“ ќе започне да се развива, и соодветно на тоа, асортиманот на модели на марката ќе расте. Се вели дека еден од првите автомобили што ќе се појави е култната „Delta“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП