28 март, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Discovery“ ќе пушти сопствена стриминг услуга

„Discovery“ ќе пушти сопствена стриминг услуга

„Discovery Networks“ најави лансирање на нов стриминг сервис кој ќе вклучува преноси од нејзината телевизиска мрежа. Новото име на платформата е „Discovery +“, се вели во соопштението на компанијата за медиумите.

Новиот предлог ќе се појави за прв пат во 25 земји, вклучувајќи ги Велика Британија, Ирска, Индија, скандинавските земји, Италија и Холандија. Во САД, премиерата ќе биде на 4-ти јануари, во ексклузивно партнерство со телекомуникацискиот оператор „Verizon“.

Според „Волстрит журнал“, овој потег ја следи претходната стратегија на компанијата за предлагање помали, тематски планови насочени кон различни групи потрошувачи – од оние кои имаат тенденција да готват до ентузијасти за реновирање на домови.

Цената на „Discovery +“ во САД ќе биде 4,99 долари со реклами и 6,99 долари без реклами, објави компанијата. Платформата ќе вклучува содржини од канали како што се „TLC“, „Food Network“, „Discovery Channel“ и „Animal Planet“. Исто така, ќе понуди каталог со лиценцирана содржина од други компании, вклучувајќи ги „BBC“, „A&E Networks“ и „Group Nine Media“.

Во своето соопштение за јавноста, „Discovery“ наведува дека ова ќе биде новиот стриминг дом на Олимписките игри во Токио 2020 за Европа, кој исто така ќе содржи содржина од „Eurosport“.

„Discovery“ влезе на пазарот на стриминг услуги откако неколку од неговите најголеми конкуренти веќе го направија овој чекор. Извршниот директор Дејвид Заслав се обложува дека „Discovery“ (една од најголемите традиционални телевизиски компании во светот) ќе може да се натпреварува за претплатници со играчи како што се „Peacock“ на „Comcast“, „HBO Max“ на „AT&T“ и „Prime Video“ на „Amazon.com“.

Она што е во прашање е долгорочната иднина на „Discovery“. Милиони гледачи се откажуваат од традиционалната платена телевизија во корист на услугите за стриминг.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП