Германскиот издавач „Axel Springer“ објави денеска дека ќе ги продаде регионалните весници, телевизиските програмски водичи и магазинот за жени за 920 милиони евра на медиумската група „Funke“. Со ваквиот чекор компанијата сака да се фокусираат на дигиталните медиуми.
Продажбата која ги вклучува дневните весници „Berliner Morgenpost“ и „Hamburger Abendblatt“ е во склад со законите за обединување и забраната за картели, а договорот треба да стапи во сила на 1-ви јануари 2014-та година.
„Axel Springer“ е издавач на најпродаваниот европски весник „Bild“ и од компанијата истакнуваат дека сакаат да продолжат да ја развиваат дигиталната стратегија поради тоа што сакаат да станат водечка дигитална медиумска група, како и да се фокусираат на главните весници „Bild“ и „Welt“ и да ги прошират нивните „online“ изданија.
„Funke“ претходно беше позната како медиумската група „WAZ“ која ги објавуваше регионалните весници, рекламните материјали и магазини, а сега се очекува да ги превземе „Hoerzu“, „TV Digital“, „Funk Uhr“, „Bildwoche“, „TV Neu“, „Bild der Frau“ и „Frau von Heute“.