25 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИ„Henkel“ ја потврди својата прогноза за 2020-та, но ја чувствува кризата

„Henkel“ ја потврди својата прогноза за 2020-та, но ја чувствува кризата

„Henkel“ успеа органски да ги зголеми своите приходи за 3,9% во третиот квартал од 2020-та година, искористувајќи го унапредувањето на трендот во сегментите „Beauty Care“ и „Adhesive Technologies“, како и забрзаната побарувачка за детергенти за време на пандемијата на коронавирусот.

Групата од „DAX“ ја потврди прогнозата, објавена во октомври, со прелиминарните квартални податоци, вклучително и влијанието на коронавирусот врз сопствениот бизнис. Така, групацијата со стоки за широка потрошувачка со седиште во Дизелдорф очекува прилагодената заработка по претпочитана акција да продолжи да опаѓа за 18 до 22 проценти. Како резултат на намалувањето на продажбата во два од трите сегменти, приходите се очекуваат органски да опаѓаат од 1 до 2 проценти, при што прилагодената маргина на „EBIT“ ќе се влоши на 13,0 до 13,5 проценти. Во 2019-та година, маржата беше 16,0 проценти.

„Претпоставуваме (..) дека негативните ефекти од пандемијата ќе ги почувствуваме и во четвртиот квартал“, рече извршниот директор Карстен Нобел.

Прогнозата за 2020-та година се заснова на претпоставката дека во последниот квартал нема да има големи блокади предизвикани од пандемијата на пазарите што се важни за „Henkel“. Компанијата продолжува да очекува дека индустриската побарувачка и деловната активност во регионите што се важни за „Henkel“ ќе бидат под нивото од претходната година, но нема значително да се влошат.

Во третиот квартал, приходите беа 4,9 милијарди евра во споредба од 5,07 милијарди евра во претходната година, номинален пад од 1,5%. Во органска смисла, ова е зголемување од 3,9 проценти, како што веќе беше објавено со прелиминарните податоци на почетокот на октомври. Благодарение на обновеното зголемување на побарувачката, најголемата деловна област за технологии на лепило, т.е. лепила и заптивки, органски се зголемени за 1,3%. Ова претставува пресврт, особено од вториот квартал, кога продажбата падна за скоро 17 проценти. Во првиот квартал, падот беше скоро 4%.

Секторот „Beauty Care“, кој страда подолго време, исто така расте благодарение на зголемената продажба на мало во текот на кварталот со органски плус од 4,3%. Во вториот квартал падот беше скоро 13%, главно како резултат на затворањето на фризерските продавници, а во првиот квартал падот беше 4%. Втората по големина продажна единица, „Laundry & Home Care“, т.е. детергенти и средства за чистење со брендови како што се „Persil“ и „Somat“ продолжија да растат во текот на кварталот како резултат на зголемената побарувачка. Органското зголемување е 7,7%, по 4,4% во вториот квартал и 5,5% во првиот квартал од годината.

Од оваа година, „Henkel“ веќе нема да објавува податоци за добивка или загуба за периодот квартал или девет месеци. Акциите кои моментално се тргуваат во „XETRA“ се со раст од 0,37 проценти или 91,78 евра.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП