Не е важно колку добро работите, туку важно е со кого се дружите – тоа е само едно од бизнис правилата кои се заслужни за напредувањето во кариерата.
Иако е корисно со сите да имате добри односи, најважно е да бидете добар со шефот. Психолозите Итаи Стерн и Џејмс Вестпал, ова непишано правило, толку сериозно го сватиле, па дури започнале да истражуваат како да се биде најефикасен во тоа.
Клучна тактика е дека во ниеден случај не треба да изгледа дека се „упикувате“ или „улизувате“, туку треба да изгледа дека случајно ви излетала мислата дека шефот е паметен и способен. Тие тврдат дека најлесно ќе го направите тоа доколку комплиментите ги маскирате, на пример како во молбата за совет: Кажете ми на кој начин успеавте толку добро тоа да го завршите?
Основни правила во канцеларија:
-Шефот е секогаш во право
-Расправијата никаде нема да ве одведе
-Завршувајте ги секогаш навремено своите обврски
-Изненадете го шефот со одличо завршената работа
-Секогаш бидете од корист за вашите колеги, помогнете им кога тие ќе започнат да стагнираат
-Давајте предлози и идеи кои ќе му ја осленат работата на шефот
-Бидете одличен организатор на ситуациите, покажете му на шефот дека тој може безгрижно да се одмори а вие завршете ја работата
-Бидете личност од доверба