Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 12,322.35 0.93%    KMB 6,202.99 -0.46%    MPT 64,939.86 -0.09%    OHB 4,650.00 1.09%    RZLV 38.00 -5%    RZUS 55.70 9.22%    SBT 2,707.00 6.12%    TEL 318.00 2.91%    TNB 17,400.00 0.29%    ZPKO 2,270.00 0%    

Дали знаете што е М – циклус?

Време: 14:20

Датум: јули 9, 2020

Категорија: ЕКОНОМИЈА

Силната амбиција, јакиот карактер и самодовербата се заеднички карактеристики на повеќето високо образовани жени во светот. Тие знаат што сакаат, веруваат дека  можат, и ги имаат потребните знаења да ги претворат своите соништа во реалност.

Патот во кариерата може да се подели во три фази.

Фаза 1: Амбиција

Оваа фаза е карактеристична за девојките во своите дваесетти години, кои се на крајот на високото образование, гладни за докажување и практична обука, и се подготвени да ја стават работата на прво место. Тие не се плашат и се навикнати да се борат со сите средства за да ги постигнат своите деловни цели. Во нивниот речник работните места не се поделени на машки и женски, туку тие се рамноправни учесници во сите настани во рамките на една компанија. Со оглед на тоа дека се уште немаат семејство, подготвени се да патуваат за потребите на работата и да го жртвуваат своето слободно време за да се искачуваат по корпоративните скалила .

Фаза 2: Културен шок

Во триесеттите години жената почнува да чувствува притисок за создавање на свое семејство. Можеби поради тоа повеќето корпорации веруваат дека менаџерскиот потенцијал на поединецот најдобро се гледа на возраст од 30 до 35 години, и во текот на тој период од своите вработени бараат сто процентен ефект. Ова правило не е создадено за да ги дискриминира жените, туку тоа постоело долго пред жените да седат на првите позиции во рамките на една компанија. Работодавците почнуваат да бараат помеѓу нивните најистакнати кандидати и некои нови таленти, како што се комуникациски вештини, харизма, иновации, како и способност за вмрежување. Во таа исцрпувачка бизнис средина, некои жени се обидуваат да се изборат за своето место под сонцето, додека истовремено ја играат улогата на мајка и сопруга, додека други го напуштаат своето семејство во доцните триесетти години.

Фаза 3: Сопствена афирмација

Во четириесеттите години, жените повторно се насочуваат кон своите бизнис цели. Зад нив се најосетливите години за грижа за сопственото дете. Сега се повторно подготвени да покажат што можат да направат и го прават тоа без одлагање. Жените го постигнуваат својот бизнис-интелектуален врв токму во оваа фаза, а компаниите кои знаат да го препознаат тоа, имаат голема корист од нив. За жал, многу жени се отпуштени или не успеваат да се промовираат на највисоката позиција.

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Нови 155 заразени од Kовид-19 во земјава, починати се две лица

    Нови 155 заразени од Kовид-19 во земјава, починати се две лица

    Министерството за здравство информира дека во последните 24 часа се направени 1.845 тестирања, а регистрирани се 155 нови случаи на Kовид-19 во: Скопје – 51,…

  • Првата вакцина против Ковид-19 во светот ќе биде регистрирана во Русија следната недела

    Првата вакцина против Ковид-19 во светот ќе биде регистрирана во Русија следната недела

    Русија ќе ја регистрира својата прва вакцина против коронавирусот на 12 август, рече рускиот заменик-министер за здравство, Олег Гриднев, пренесува „Спутник“. „ Во моментов е…

  • Македонска берза го објави Месечниот статистички билтен за јули 2020

    Македонска берза го објави Месечниот статистички билтен за јули 2020

    Според податоците кои ги објави Македонскта берза за периодот 01.07 – 31.07.2020 година вкупниот промет изнесувал 382.669.81 денари и е намален за 14,16 отсто во однос…

  • Истражување: 60 отсто од излекуваните од Ковид-19 развиваат антитела

    Истражување: 60 отсто од излекуваните од Ковид-19 развиваат антитела

    Уште на почетокот на јули, виролозите од Медицинскиот универзитет во Виена известија дека само околу половина од заболените и излекуваните од коронавирус развиле заштитен имунолошки…

  • Колку пиво се произведува во Европската унија? (ИНФОГРАФИК)

    Колку пиво се произведува во Европската унија? (ИНФОГРАФИК)

    Повеќе од 34 милијарди литри пиво биле произведени во Европската унија во 2019-та година, според податоците на „Eurostat“. Доколку се подели со бројот на жители…

  • Светот пред „темпирана бомба“ на банкроти

    Светот пред „темпирана бомба“ на банкроти

    Владите ширум светот се обидуваат да превземат мерки со цел да им помогнат на компаниите кои се најпогодени од ширењето на коронавирусот. Меѓутоа, светот се…

  • Грижата за животната средина, обврска за секој од нас

    Грижата за животната средина, обврска за секој од нас

    Граѓаните, трговците, индустријата и општините со своите јавни комунални претпријатија, како и колективните постапувачи се многу значајни алки од системот, кои мораат постојано да функционираат…

  • Претседателот на Германија предизвика корона-скандал

    Претседателот на Германија предизвика корона-скандал

    Една фотографија од одмор во Јужен Тирол предизвика политички скандал во Германија поради непочитување на мерките за коронавирус. Германскиот претседател Франк-Валтер Штајнмаер позирал без маска…

  • Бесплатни телефонски линии за селектирање и собирање отпад

    Бесплатни телефонски линии за селектирање и собирање отпад

    ЈП Водовод и канализација – Скопје во рамки на кампањата „Заштити го канализацискиот систем – биди одговорен, однесувај се совесно“ ги повикува граѓаните да го…

  • Кинеските апликации трн во око на Америка

    Кинеските апликации трн во око на Америка

    Соединетите држави во средата соопштија дека сакаат да отстранат повеќе кинески апликации за паметни телефони од продавниците за апликации во САД и да ги спречат…