Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 11,992.58 0.36%    GRNT 970.00 -0.51%    KMB 5,848.81 -0.02%    MPT 67,498.00 -0.04%    RMDEN15 99.00 0%    RMDEN18 98.70 0%    STB 1,064.15 0.6%    TNB 16,200.00 -2.99%    TTK 1,180.00 -2.88%    UNI 2,015.00 -2.92%    UNIPO 101.50 -0.29%    

Новиот Opel Vivaro-e: „E“ за испорака без емисии

Време: 08:22

Датум: април 30, 2020

Категорија: АВТОБИЗ

  • За „последен километар“ и повеќе: електричен опсег до 230 или 330 километри (WLTP1)
  • Моќен: електромотор од 100 kW (136 КС) со вртежен момент од 260Nm
  • Лесен за употреба: различни опции за полнење, плаќање преку апликацијата „Free2Move Services“
  • Удобно: проверете го времето на полнење или програмирајте го времето на полнење преку апликацијата „myOpel“
  • Единствени: единствениот компактен електричен LCV достапен со опционална приклучок за приколка
  • Безбедност за професионалци: системите за помош на возачот ја подобрува заштитата

Риселсхајм. Opel Vivaro-e е првото електрично комерцијално возило од германскиот производител на автомобили и пристигнува на пазарот токму кога испораката на стоки и услуги без емисии станува задолжителна во многу области. Достапна во три должини и со многу варијанти на каросерија, новиот електричен Vivaro-e им овозможува на професионалците да имаат корист од бескомпромисната нулта емисија, мобилност од врата до врата – далеку над единствениот „последен километар“. Целосно новиот Opel Vivaro-e е целосно функционален LCV за деловни субјекти со најголеми барања кои очекуваат возилата без проблем да се вклопуваат во нивните оптимизирани работни процеси. Книгите за нарачки треба да се отворат ова лето, проследено со први испораки во текот на годината. Vivaro-e се произведува во иста фабрика на истата линија како и верзиите со дизелски мотори.

„Како прво електрично лесно комерцијално возило што влезе во Д пазарниот сегмент на комбиња со средна големина и со опсег до 330 километри во циклусот WLTP, новото Opel Vivaro-e ги поставува стандардите за леснотија на употреба, сигурност и професионализам “, рече извршниот директор на Opel, Мајкл Лохшелер.

Додека Vivaro-e е разновиден и флексибилен како и секој друг Vivaro, неговата носивост е споредлива со оние на слични LCV со мотори со внатрешно согорување: со 1.275 килограми, Vivaro-e нуди носивост скоро исто колку и Cargo S со 2.0-литарски дизел верзии (максимална носивост 1,405 кг). Е-комбето е исто така единствено електрифицирано возило достапно од производителот на автомобили кое работи со опционален приклучок за приколка што овозможува максимален капацитет за влечење од 1.000 кг.

Клиентите од Vivaro-е можат да избираат помеѓу две големини на литиум јонска батерија, во зависност од нивните потреби: со 75kWh до 330 км или, за оние кои имаат помалку интензивно секојдневно користење на своето возило, со 50kWh и опсег до 230 километри , и двата во тестот на WLTP1 циклусот. Батериите се состојат од 18 и 27 модули, соодветно. Бидејќи електричната верзија беше планирана од почеток, батериите се пакуваат под просторот за товарање на таков начин што тие не ја загрозуваат употребата.

Софистицираниот регенеративен систем на сопирање кој ја обновува енергијата произведена под сопирање или забавување, дополнително ја зголемува ефикасноста.

Со 100kW (136 КС) и 260 Nm вртежен момент од електричниот погонски систем, Vivaro-е нуди повисоки перформанси од повеќето електрични комерцијални возила. Електронски контролираната максимална брзина од 130 км/ч. овозможува брзина како за на автопат, истовремено зачувувајќи го електричниот опсег. Батеријата сместена под товарниот простор дополнително го спушта центарот на гравитација, што придонесува за стабилност во свиоците и од ветрот дури и кога е целосно натоварен, истовремено придонесува и за поголемо задоволство при возењето.

Електричната мобилност е лесна: разновидност на опциите за полнење, е-услуги „OpelConnect“

Исполнувајќи ја до совршенство улогата на сигурен партнер за големи и мали флоти, занаетчии и деловни активности, Vivaro-e е лесен за полнење како и за употреба. Преку ѕидна кутија, брзо полнење или дури и кабел за полнење од домашен штекер, доколку е потребно, секој Vivaro-e е подготвен за различни опции за полнење.

Користејќи ја јавната станица за полнење од 100kW, полнењето на батеријата од 50kWh до 80 проценти трае околу 30 минути (околу 45 минути за батеријата од 75kWh). Opel нуди вградени полначи што гарантираат дека времето за полнење е што е можно побрзо и дека батеријата (опфатена со осумгодишна гаранција / 160.000 км) има долг век на траење. Во зависност од пазарот и инфраструктурата, Vivaro-e располага со моќен трофазен полнач со 11 kW или на еднофазен вграден полнач од 7,4 kW како стандард.

Понудата на кабли и ѕидни кутии варира во зависност од енергетската инфраструктура на секој пазар, осигурувајќи дека клиентите на Vivaro-e можат да најдат и да користат на станица за полнење скоро каде било.

Со цел да се биде Vivaro-e уште попрактичен, „OpelConnect“ апликацијата, „myOpel“ и „Free2Move Services“ – бренд за мобилност на Groupe PSA – нудат специјални решенија за електрични возила. Услугите се достапни преку апликации.

Функцијата „Charge My Car“ од апликацијата „Free2Move Services“ ви овозможува пристап до повеќе од 140.000 точки за полнење низ цела Европа, вклучително и плаќање. За да им се олесни на клиентите да ја изберат вистинската точка за полнење, апликацијата „Free2Move Services“ прави избор врз основа на растојанието до точката на полнење, брзината на полнење и тековната цена за полнење на можните опции за јавно полнење.

Со функциите за е-далечински управувач „OpelConnect“, клиентите можат да ги користат своите паметни телефони за да ја проверат состојбата на батеријата или програмата за климатизација и време на полнење на батеријата.

Покрај тоа, портфолиото „OpelConnect“ се движи од eCall повици и повици за дефект до бројни други услуги, како што се статусот на возилото и информациите. LIVE Navigation2 обезбедува информации за онлајн сообраќајот во реално време.

BEV за сите задачи: кабина на екипажот, кабина за платформа, превоз со луѓе, волумен до 6,6 м3 товар

Opel го прилагоди Vivaro-e за да се грижи за најразлични потреби на клиентите, вклучувајќи кабина на екипажот, платформа кабина и превозник на луѓе, со носивост до 1.275 килограми и бруто тежина на возилото што се движи од 2.800 до 3.100 килограми. Особено компактната верзија од 4,60 метри го затвора јазот помеѓу сегментите на комбето и транспортерот. Со круг на вртење од само 11,3 м, исто така е многу агилен на тесни места. Бидејќи повеќето варијанти се високи околу 1,90 метри, Vivaro-e може да пристапи до паркинг во подруми или трговски центри со ниски покриви.

Благодарение на практичното оптоварување FlexCargo од предната страна, капацитетот на товар од 4,6м3 на S се зголемува на 5,1м3. Ова овозможува транспорт на предмети во должина до 3,32м.

Верзиите од 4,95м и 5,30м верзиите M и L имаат максимален карго капацитет од 5,8 и 6,6м3 соодветно. Скалите или панелите во должина до 3,66 или 4,02 метри можат да се чуваат безбедно, додека мноштвото места за складирање во пилотската кабина (во која има и електрична сопирачка за паркирање) може удобно да се сместат бројни помали предмети.

Широките задни и лизгачки странични врати на Vivaro-e даваат неограничен пристап до товарниот простор или патничкиот простор. Особено практични се електричните странични врати што лизгаат автоматски – движење на стапалото е сè што е потребно за да се отворат вратите однадвор од возилото.

Системите за помош се различни: од автоматско сопирање при итни случаи до сигнализација за дремливост

Како и нејзините браќа и сестри со мотори со внатрешно согорување, Vivaro-e нуди невообичаено широк спектар на системи за помош на возачот кои ја подобруваат безбедноста на професионалците. Покрај хед-ап дисплејот, Vivaro-e вклучува помош за задржување на лентата, зголемено препознавање на сообраќаен знак, сигнализација за дремливост, полу-адаптибилна круз контрола, предупредување за преден судир и автоматско сопирање при итни случаи.

Ултразвучни предни и задни сензори на Виваро-е го предупредуваат возачот на пречки при паркирање и ја следи страничната слепа точка. Во зависност од нивото на опремата, сликата на камерата од 180 степени се појавува на седум-инчниот екран на допир.

Мултимедијалните радио и мултимедијални навигациски системи на Navi Pro на Vivaro-e доаѓаат со голем 7,0-инчен екран на допир. И двете имаат интеграција на телефони преку Apple CarPlay и Android Auto. Мултимедија Navi Pro дополнително има европска навигација со 3Д преглед.

Vivaro-e ја продолжува не само офанзивата за електрификација на Opel, туку и успешната приказна на Vivaro која започна со првата генерација во 2001 година.

Следниот електричен Opel LCV, моделот Combo-e, ќе пристигне во 2021 година. Opel ќе понуди електрифицирана верзија на секој патнички автомобил и модел на LCV до 2024 година.

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Ford и Volkswagen влегуваат во сојуз

    Ford и Volkswagen влегуваат во сојуз

    Volkswagen AG и Ford Motor Company ги најавија првите официјални договори за формирање сојуз кој ќе им помогне на матичните компании да ја зголемат конкурентноста…

  • Новата Mokka: Opel се фокусира на плочките со имињата на моделите

    Новата Mokka: Opel се фокусира на плочките со имињата на моделите

    Главна работа кај Mokka: табличката со името сега е централно лоцирана на задниот дел Јасно читлив: Буквите на Opel се модернизирани за подобар дигитален дисплеј…

  • Тестирање: Новата Opel Mokka на патот кон подготвеност за производство

    Тестирање: Новата Opel Mokka на патот кон подготвеност за производство

    Инженерите на Opel ја завршуваат следната генерација на Mokka Новата Opel Mokka е до 120 килограми полесна од претходниот модел Шасијата и системите за помош…

  • Продажбата на автомобили во Европа во март падна за 76 проценти

    Продажбата на автомобили во Европа во март падна за 76 проценти

    Продажбата на автомобили во Европа драстично паднала во април, бидејќи ограничувањата поради коронавирус во регионот ги затворија авто салоните и го стопираа производството и продажбата,…

  • 70 години историја – способноста на SEAT да се реинвентира

    70 години историја – способноста на SEAT да се реинвентира

    Пред седумдесет години, SEAT започна возбудливо патување. На 9 мај 1950 година основана е компанијата што ја стави Шпанија на тркала и ја демократизира мобилноста.…

  • Lamborghini го претстави Huracan Evo RWD Spyder (видео)

    Lamborghini го претстави Huracan Evo RWD Spyder (видео)

    Lamborghini Huracan EVO Spyder е автомобил кој нема да ве остави рамнодушни. Lamborghini, во јануари го претстави Huracan EVO и таа верзија имаше само погон…

  • Добивката на BMW излета, но коронавирусот ќе го уништи работењето

    Добивката на BMW излета, но коронавирусот ќе го уништи работењето

    BMW во средата извести за зголемување на добивката од 133 проценти во првиот квартал, поради непостоењето на еднократен ефект во претходниот период, но влијанието на…

  • Volkswagen го одложи отворањето на погонот во Америка

    Volkswagen го одложи отворањето на погонот во Америка

    Германскиот производител на автомобили Volkswagen денес објави дека на неодредено време го одложува продолжувањето на производството во својата фабрика во САД, каде работата требаше да започне…

  • Автомобилската индустрија во Европа од денес повторно во функција

    Автомобилската индустрија во Европа од денес повторно во функција

    Volkswagen од денес повторно ќе го покрене производството во својата фабрика во Волфсбург, Германија, како последен од флотата на европски производители на автомобили кои ќе…

  • Новата Opel Mokka веќе ја возеше Јирген Клоп

    Новата Opel Mokka веќе ја возеше Јирген Клоп

    Успешниот тренер ентузијастички за првото тест возење: „Супер ауто!“ Амбасадорот на брендот ветува: „Многу ќе се забавувате“ Втора генерација на Mokka: Започна фазата на тестирање…