Унгарскиот чувар за заштита на конкуренцијата GVH го казни мрежниот оператор за резервации Booking.com со 2,5 милијарди форинти (6,1 милиони фунти) поради нелојални деловни практики, вклучувајќи погрешно рекламирање и психолошки притисок врз потрошувачите.
GVH изјави при одредување на казната, земајќи ги во предвид приходите на холандската компанија од надокнадите од унгарскиот пазар по истрагата на веб-страницата спроведена во 2018 година.
„Booking.com B.V. спроведе погрешна деловна практика со погрешно рекламирање, во кое се бара бесплатно откажување на сместувањата, како и вршење агресивен психолошки притисок за да се олесни побрза резервација“, наведува GVH.
Претставник на Booking.com изјави во одговорот на Reuters дека компанијата е „разочарана од оваа одлука на унгарскиот орган за заштита на пазарното натпреварување“.
„Сè е на нашата веб страница, вклучително и начинот на прикажување на цените и правилата за плаќање, како и достапноста и популарноста на одредени опции, меѓу другите карактеристики релевантни за искуството во купување на клиентот, наменето да им помогне на клиентите“, велат од Booking.com.
GVH порачува дека опцијата бесплатно откажување е достапна само за ограничен број резервации, а на клиентите исто така им се наплатува премија за оваа опција затоа што Booking.com ги вклучил во цените за сместување.