Од јануари до крајот на март, германскиот производител на автомобили BMW продал 20,6 проценти помалку автомобили.
Пандемијата на коронавирусот доведе до паѓање на продажбата во Кина во февруари, а во март и во Европа и САД, соопшти компанијата.
Во Европа, поради коронавирусот околу 80 проценти од сите продавачи на автомобили се затворени, а во САД тоа е на 70 проценти, потсетуваат од BMW.
Во фабриките во Европа и Северна Америка производството престана, а концернот го прилагодува нивото на производство за флексибилна побарувачка, изјави директорот за финансии и продажба Питер Нота.
Во Кина, на основа на големи нарачки ги гледаме првите знаци на закрепнување, додаде тој, истакнувајќи дека пред сè важно е да се обезбеди здравјето на вработените, ликвидноста и долгорочниот успех на компанијата.