Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 11,950.00 -0.46%    GRNT 975.00 0%    KMB 5,849.74 -0.11%    STB 1,057.78 0.62%    TNB 16,700.00 2.45%    

Одложувањето на Олимпијадата во Токио донесе огромни финансиски загуби

Време: 13:36

Датум: март 30, 2020

Категорија: НАЈНОВИ ВЕСТИ

Трансферот на Летните олимписки игри во Токио од оваа за следната година ќе ја чини економијата на Јапонија 5,8 милијарди долари.

Олимписките игри требаше да се одржат од 24 јули до 9 август 2020 година, но поради пандемијата на коронавирус, тие беа одложени до 2021 година.

Во 2013 година, кога главниот град на Јапонија беше избран за Олимпијадата во 2020 година, беше проценето дека Игрите ќе чинат околу 6,6 милијарди долари, но до крајот на 2019 година, вкупните трошоци скоро двојно се зголемија и достигнаа 12,3 милијарди долари.

Организацискиот комитет инвестираше 5,51 милијарди долари на Олимпијадата. Властите во Токио се најдоа на второто место во однос на трошоците, трошејќи само 5 милиони долари помалку од организациониот комитет. Централната влада на Јапонија одвои 1,37 милијарди долари.

Трансферот на Игрите погоди и 11.000 спортисти и 4.400 параолимписки спортисти. Многумина од нив тренираа неколку недели во земји кои сега имаат затворени граници. Нивните трошоци за подготовка на Олимпијадата во висина од 3,56 милијарди американски долари, исто така, се припишуваат на загуби. Исто така загуби има и од договори за спонзорство и рекламирање. Тие се во висина од 4,4 милијарди долари.

Се очекува Олимпијадата да има долгорочно економско влијание врз Јапонија, со што ќе се генерираат приходи од над 2 милијарди долари, главно од туризмот, развојот на инфраструктурата на Токио и континуираната употреба на нови објекти.

Проектираните трошоци за одржување, санирање, управување со стадионите и Олимпиското село ќе бидат околу 210 милиони американски долари, а трошоците за односи со јавноста и комуникација ќе бидат 91 милиони долари.

Јапонскиот бизнис имаше значителен удел во буџетот на Олимпијадата во Токио. Паричните спонзорства изнесуваа 3,18 милијарди долари, што е рекорд. Олимписките игри во Лондон 2012 година и Игрите во Рио де Жанеиро во 2016 година собраа три пати помалку пари од локалните спонзори.

Оваа бројка не вклучува партнерства со гигантските компании „Панасоник“, „Тојота“ и „Бриџстоун“ имаат ексклузивни договори со Интернационалиот олимписки комитет вредни стотици милиони долари.

Компанијата за радиодифузија „NBC“ постави рекорд со продажба на реклами во вредност од повеќе од 1,25 милијарди долари пред Олимпијадата во 2020 година. Иако компанијата беше осигурана, одложувањето на Олимпијадата во Токио ќе ги чини загуба на профит од реклами. За време на Рио 2016 година, „NBC“ заработи околу 250 милиони долари рекламирање.

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Европската агенција објави список на аеродроми ризични за ширење на COVID-19

    Европската агенција објави список на аеродроми ризични за ширење на COVID-19

    Европската агенција за безбедност во воздухопловството (EASA) направи список на аеродроми кои се наоѓаат во области со висок ризик од пренесување на инфекцијата COVID-19, се наведува…

  • Нафтата прв пат по три месеци поскапа од 40 долари

    Нафтата прв пат по три месеци поскапа од 40 долари

    Цените на нафтата денес надминаа 40 долари на меѓународните пазари, и тоа прв пат од март, охрабрени од пониските американски залихи, очекувањата за континуирано намалување…

  • Германија од 15 јуни ја укинува забраната за патувања за некои европски земји

    Германија од 15 јуни ја укинува забраната за патувања за некои европски земји

    Германската влада планира да ја укине забраната за патување за некои европски земји од 15 јуни. Владата на Германија ќе го стори тоа доколку во…

  • Turkish Airlines од 18 јуни ќе започне летови кон шест европски земји

    Turkish Airlines од 18 јуни ќе започне летови кон шест европски земји

    Turkish Airlines повторно од 18 јуни ќе започне меѓународни летови со шест европски земји, а во лето ќе бидат организирани и пет нови летови. Компанијата ќе започне…

  • Извршниот директор на Coca-Cola: Пластиката во океаните мора да биде минато време

    Извршниот директор на Coca-Cola: Пластиката во океаните мора да биде минато време

    Од сите загадувачи, пластиката е најпрепознатлива – таа е највидлива и лебди“, изјави извршниот директор на Coca-Cola, Џејмс Квинси на виртуелен дијалог за океани организиран…

  • Сопственикот на „НИКОБ“, Кирил Лазаров, лидер за Југоисточна Европа за 2020 година

    Сопственикот на „НИКОБ“, Кирил Лазаров, лидер за Југоисточна Европа за 2020 година

    Македонскиот бизнисмен Кирил Лазаров, сопственик на националната агенција за обезбедување на лица и имот „НИКОБ“, воедно и претседател на Македонско-бугарската стопанска комора, е добитник на…

  • Нови правила на грчките плажи – помалку забави

    Нови правила на грчките плажи – помалку забави

    Грчкото министерство за внатрешни работи, заштита на граѓаните, труд и развој издаде упатства за организирање забави на плажи, за да не се загрозува здравјето на…

  • Основачот на Zoom во еден ден стана побогат за 800 милиони долари

    Основачот на Zoom во еден ден стана побогат за 800 милиони долари

    Вредноста на акциите на компанијата Zoom Video Communications Inc. на берзата Nasdaq се зголеми за 9,7 проценти во петокот, 29 мај. Пазарната капитализација на компанијата за…

  • Шведскиот епидемиолог признава: Денес би одлучил поинаку

    Шведскиот епидемиолог признава: Денес би одлучил поинаку

    Главниот шведски епидемиолог кој стои зад стратегијата на земјата да не се затвори поради пандемијата од коронавирус призна дека требало да се воведат повеќе ограничувања…

  • Дали Western Union ќе го преземе конкурентот MoneyGram?

    Дали Western Union ќе го преземе конкурентот MoneyGram?

    Western Union даде понуда за да ја купи компанијата за трансфер на пари MoneyGram, пренесува Bloomberg. Не е постигнат никаков договор и Western Union сеуште може…