25 април, 2024
ПочетнаЕКОНОМИЈАКина: Лајв стриминг фестивали за потикнување на онлајн потрошувачката

Кина: Лајв стриминг фестивали за потикнување на онлајн потрошувачката

Лајвстриминг платформите во Кина го дистигнаа врвот, а најмногу се користат како алатки за рекламирање за сите видови производи, од облека и козметика, до овошје и зеленчук.

Кинескиот град Жонгшан беше првиот кој одлучи да започне лајвстриминг фестивал, кој потикнува употреба на овој деловен модел на продажба, а се со цел стимулирање на потрошувачката меѓу Кинезите.

Пред мобилните уреди поврзани на интернет најмногу во живо се продавала облека. Предностите на ваквата продажба се интеракција на продавачите и купувачите во реално време, а без физичко присуство на продажните места. И на крај, но не и најмалку важно, сè се одвива со намален ризик од зараза.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП