Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 13,298.85 0.14%    BESK 7,500.00 0%    EUPF 63.00 1.61%    GRNT 1,179.34 -0.08%    KMB 7,624.02 -0.32%    MPT 77,996.67 -0.07%    OKTA 4,550.00 0.95%    PPIV 37,830.00 -3%    RZEK 48.00 0%    RZTK 701.00 -0.57%    STB 1,301.00 0.08%    STIL 92.00 -1.03%    TETE 2,250.00 -1.04%    TNB 19,200.00 -1.03%    UNI 2,221.00 -2.01%    ZPKO 2,900.00 7.69%    

Тивко влечење: Opel Grandland X со електричен погон на сите тркала

Време: 12:52

Датум: февруари 7, 2020

Категорија: АВТОБИЗ

  • Најсовремен 4×4: плаг-ин хибриден СУВ на Opel со електричен погон на сите тркала
  • Четири режими на возење: „Електричен“, „хибриден“, „погон на сите тркала“ и „спорт“
  • Моќнa количина: Излезна енергија на системот до 300 КС
  • „е-заштеда“: складирање на енергија за подоцнежна употреба

Риселхајм. Opel носи одлична вест за љубителите и набљудувачите на птици, шумарите, возачи на коњи, риболовци, морнари и другите! Со новиот Opel Grandland X Hybrid4 тие можат тивко да се движат низ шумата, преку ридот или надолу кон брегот, бидејќи елегантниот SUV има електричен погон на сите тркала. Ако батеријата од плаг-ин хибридниот приклучот од 13,2 kWh е наполнета и возачот има „лесна десна нога“, Grandland X во режимот „All-Wheel Drive“ се напојува само од двата електрични мотори. И не е само тивок, туку исто така е и ефикасен, бидејќи на Grandland X не му треба тешка осовина. Исто така, високиот вртежен момент на електричните мотори е достапен уште од првото стискање на гаста и испорачува оптимална влечење на меки површини.

Плаг-ин хибрид: најдоброто од двата света

Првиот плаг-ин хибрид со погон на сите тркала од германската марка го комбинира најдоброто од електричен погон и мотор со внатрешно согорување – за моќни перформанси и корисен електричен опсег. Динамичен погон во секое време е обезбеден од четирите режими на возење „Electric“, „Hybrid“, „All-Wheel Drive “ и „Sport“.

Opel Grandland X Hybrid4 е придвижуван од 1,6-литарски турбо бензински мотор и два електрични мотори кои нудат системско производство на моќност од 221kW (300 КС). Според WLTP, потрошувачката на гориво (пондерирана, комбинирана) е 1,4-1,3 л/100км, емисии на CO2 32-29 г/ км (NEDC: 1,6-1,5 л / 100 км, 36-34 г/км CO2). Четирицилиндричниот мотор со внатрешно согорување од 147kW (200 КС) беше специјално дизајниран за да ги исполни барањата на хибридното возило. Максималната брзина на Grandland X Hybrid4 е 235 км/ч.

Електричната единица се состои од два електрични мотори на предната и задната оска. Силата на предниот електричен погон одговара на 81kW (110 КС) и оној на задниот погон 83kW (113 КС). Предниот електричен мотор ја пренесува својата моќност на предните тркала преку електрифициран осумстепен автоматски менувач. Вториот електричен мотор и диференцијалот се интегрирани во задната оска, што го претвора Grandland X Hybrid4 во постојан погон на сите тркала со оптимално влечење. До 59 километри може да се вози чисто електрично во WLTP1 циклусот на возење, (67-69 км NEDC2).

Четири режими на возење: без емисии во градот, моќни на отворен пат

Со Grandland X Hybrid4, возачите можат да избираат помеѓу четири различни режими на возење во зависност од нивните преференции и барања:

  • Режимот „Hybrid“ се фокусира на оптимизирање на потрошувачката на гориво на возилото. Моторот со внатрешно согорување и електричните мотори работат заедно или наизменично, во зависност од условите на возење и стилот на возење.
  • Во режимот „Electric“, Grandland X Hybrid4 се управува чисто од електрична енергија. Во повеќето случаи, силата се испорачува од задниот електричен мотор, плус предниот мотор кога возачот бара поголема моќност со притискање на педалот за гаста. При стартување, моторот со внатрешно согорување е привремено дополнително ангажиран за максимална моќност. Најголемата брзина во чист електричен погон е 135км / ч.
  • Во режимот „All-Wheel Drive“, Grandland X Hybrid4 е управуван од предните и од задните тркала.
  • Режимот „Sport“ ја комбинира моќта на моторот за внатрешно согорување и електричниот мотор за особено динамичен стил на возење. Излезната моќност на силата е еквивалентна на најголемата моќ на моторот со внатрешно согорување плус електрична моќност на моторот во одреден момент на времето. На пример, Grandland X Hybrid4 со мотор со внатрешно согорување 147kW (200 КС) и два електрични мотори (преден / заден: 81 / 83kW) и единечна батерија од 90kW има моќност на системот од 221kW (300 КС).

Возете умно, зачувајте енергија за подоцна: со „е-Save“ и регенеративно сопирање

„E-Save“ овозможува заштита на електричната енергија зачувана во високонапонската батерија за подоцнежна употреба, на пр. за возење во области ограничени на електрични возила. Може да се заштеди целата или дел од енергијата зачувана во батеријата. Функцијата се активира преку екранот на допир во боја на инфозабавниот систем.

Покрај тоа, регенеративното сопирање зафаќа кинетичка енергија за време на забавување што инаку би се трошело како топлина. Клиентот може да избере од два режима зкои ги претвораат електричните мотори во генератори, така што електричната енергија може да се врати во батеријата и да се чува.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Opel ја продолжува извозната офанзива со враќање во Јапонија

    Opel ја продолжува извозната офанзива со враќање во Јапонија

    Следната година се враќа во Јапонија Почеток со три модели: Corsa, Combo Life и Grandland X Електрифицирани варијанти од самиот почеток Ќе следуваат и други…

  • Во куфери носеле автомобилски делови: Гигантот му пркоси на коронавирусот

    Во куфери носеле автомобилски делови: Гигантот му пркоси на коронавирусот

    Британската компанија Jaguar Land Rover поради коронавирусот, за производство на своите автомобили, во куфери носела делови од Кина. Компанијата соопшти дека и покрај напорите, набавката на…

  • Дали Volkswagen ќе гради фабрика во Турција?

    Дали Volkswagen ќе гради фабрика во Турција?

    Volkswagen повторно ја одложи одлуката за тоа дали да гради фабрика за автомобили во Турција, пренесува Reuters. „Сè уште имаме време и одлуката можеме да…

  • Audi подготвува градски електричен автомобил (фото, видео)

    Audi подготвува градски електричен автомобил (фото, видео)

    Audi планира производство на мало, градско електрично возило, кое припаѓа на А сегментот. Возилото, според најавите, ќе биде наменето за европскиот пазар. Возилото, како што е…

  • AUTOBEST награди за новата Opel Corsa и за Лохшелер, извршниот директор на Opel

    AUTOBEST награди за новата Opel Corsa и за Лохшелер, извршниот директор на Opel

    „Best Buy” автомобил во Европа за 2020: Corsa победи по трет пат на AUTOBEST „MANBEST 2019“: Извршниот директор Мајкл Лохшелер е менаџер на годината Голема…

  • Новата Opel Corsa ја доби наградата „Connected Car“

    Новата Opel Corsa ја доби наградата „Connected Car“

    Новата Corsa има најдобра поврзаност во сегментот на мали и компактни автомобили Шефот на Opel, Мајкл Лохшелер ја прими наградата во Риселсхајм Новата Corsa и…

  • Бугарија сака да ја донесе Tesla

    Бугарија сака да ја донесе Tesla

    Бугарија комуницира со компанијата Tesla за потенцијално вложување на американскиот производител на електрични автомобили во фабрика во оваа земја, јавуваат локалните медиуми, цитирајќи го министерот за…

  • Северен Кипар го претставува својот прв автомобил

    Северен Кипар го претставува својот прв автомобил

    Северен Кипар се подготвува да и претстави на јавноста прототип на првиот модел на првиот домашен автомобил. Прототипот е резултат на долгогодишна работа на Near East…

  • Стотици мали компании ќе учествуваат во производството на првиот турски автомобил

    Стотици мали компании ќе учествуваат во производството на првиот турски автомобил

    Турски TOGG (Turkey’s Automobile Joint Venture Group) планира да потпише договори со 114 компании кои ќе бидат нивни добавувачи во процесот на производство на турскиот електричен…

  • Ова е новиот Audi S3 (видео)

    Ова е новиот Audi S3 (видео)

    Audi A3 четвртата генерација ќе има светска премиера на претстојниот саем за автомобили во Женева, а британските новинари веќе имаа шанса да ја испробаат неговата…