Универзален модел, за тоа како се станува менаџер, не постои, но неколку совети на Лондонската школа за односи со јавност секако ќе ви користат и ќе ви го олеснат патот до лидерската позиција.
Немојте сите заслуги за успехот да си ги препишувате само на себе. И вашите соработници е многу важно да ги пофалите.
Усовршувајте се
Постојано морате да учите и да се усовршувате. Новите сознанија, откритија и новите луѓе би требало да бидат ваш предизвик.
Почитувајте ги другите
Треба да ги почитувате и да ги разбирате луѓето од вашето опкружување, како и нивната уникатност и различност.
Бидете сигурни во своите одлуки
Морате точно да знаете што сакате, а што не, да бидете подготвени да донесете одлуки и да понесете одговорност за одлуките кои сте ги донеле.
Верувајте во себе
Морате да верувате во себе, но и во другите и да бидете подготвени на компромис. Тоа ќе ви помогне да уживате во тимската работа, која е основа на доброто лидерство.
Добро организирајте се
Морате да бидете добро организирани. Неорганизираноста во секој сегмент од животот може скапо да ве чини, а во работата може да биде и фатална.