Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 12,301.16 -0.35%    FERS 59,500.00 8.06%    GRNT 975.00 -1.57%    KMB 5,882.48 -0.26%    MPT 67,967.90 -0.05%    RZEK 68.00 41.67%    SBT 2,765.00 -2.98%    STB 1,183.55 2.97%    STIL 66.00 9.2%    TNB 16,102.00 -1.21%    TTK 1,250.00 2.46%    UNI 2,075.64 -0.22%    

Спортска, стилска, економичнa: Новата Opel Corsa достапна за нарачка од 13.990 евра во Германија

Време: 14:06

Датум: ноември 28, 2019

Категорија: АВТОБИЗ

  • Портфолио на погонски агрегати: шеста генерација на Opel Corsa со дизелски и бензински мотори, и за првпат на чисто електричен погон
  • Забавна за возење: напредни мотори, ниска позиција за седење, спортско ракување
  • Ефикасно: мала тежина, помала потрошувачка на гориво, големи возни својства
  • Одберете: особено спортскиот GS Line, удобната Corsa Elegance
  • Типично Opel: прилагодлива IntelliLux LED® матрикс светла и седишта со функција за масажа
  • Иновации за секого: осумстепен автоматски и напреден систем за помош

Риселхајм/Сплит. Шестата генерација на Opel Corsa е вистинскиот автомобил за секого. Бестселерот кај малите автомобили е достапен за нарачка од јуни за првпат како електрична Corsa-e на батерии. Нарачките се отворени од почетокот на јули за верзиите со мотори со внатрешно согорување кои сега се поефикасни, понапредни и подинамични од кога било. Новата Corsa ја имаше својата светска премиера на меѓународниот автомобилски саем ИАА Франкфурт во септември и беше прогласена за „Службен автомобил на годината“ во класата на мали автомобили од читателите на „Auto Bild“. „Малата“ Opel Corsa е исто така сериозен кандидат за наградата AUTOBEST „Best Buy Cars of Europe“ за 2020.

Продажбата на 4,06 метри долгото возило со пет врати на германскиот производител на автомобили започнува со особено економични бензински и дизел мотори со излезна моќност од 55kW (75 КС) до 96kW (130 КС). Умерена потрошувачка на гориво е карактеристична за сите опции за погонскиот дел (потрошувачка на гориво NEDC: урбана 5,54-3,7 л / 100км; вон градска 4,2-2,9 л / 100км; комбинирано 4,7-3,2 л / 100км, 106-85 г / км СО2; WLTP: комбиниран 6.24-4,0 л / 100 км, 1404-1054 г /км CO2, сите бројки се прелиминарни).

Опсегот на менувачот е надминат со осумстепениот автоматски менувач. Општиот спортски севкупен впечаток подвлекува лесен дизајн и ниска позиција за седење на возачот. Покрај тоа, пасивната безбедност е на високо ниво, додека инженерите на Opel, исто така, фино ги подесија шасијата и управувачот. Сите овие квалитети веќе ги нуди основната верзија. Подеднакво убедливи се и напредните системи за помош, иновативната инфозабава и одличен сооднос цена-перформанси. Corsa, исто така, за прв пат го нуди  осумстепен автоматски менувач во овој сегмент. За оваа цена, никогаш немало повисоко-технолошка, динамична Opel Corsa.

Варијантата на основното ниво е со цена од 13.990 евра (со вклучен ДДВ во Германија). Ова веќе вклучува бројни системи за помош, како што е предупредување од предниот судир со автоматско сопирање при итни случаи и откривање на пешаци како стандард. Покрај целосно електричната Corsa-e, дизелските и бензински верзии се достапни во три нови линии на опрема: како Edition за 15.850 евра во Германија (со вклучен ДДВ), Elegance и особено спортски GS Line. 

Витка: Најлесната варијанта тежи помалку од 1.000 килограми

Покрај „живите“ мотори на Corsa, лесниот дизајн исто така придонесува за врвната динамика на возењето. Најлесната верзија на моделот од новата генерација дури и ја поткопува магичната ознака од 1.000 килограми. Без возачот, моделот со пет врати тежи само 980 килограми.

Во споредба со неговиот претходник, оваа варијанта на модел е полесна а 108 кг. Ова е заштеда на тежина од околу 10 проценти, иако новиот модел има слична должина од 4,06 метри. Шасијата е околу 40 кг полесна, а компактните три цилиндрични мотори тежат околу 15 килограми помалку од четири цилиндричните единици на претходната генерација. Алуминиумската хауба исто така заштедува 2,4кг во споредба со помалата хауба од претходниот модел изработена од челик. Седиштата исто така беа ставени на диета. Оптимизираната структура на седиштето заштедува уште 10 килограми.

Новата Corsa ја претвора динамиката преку својот спортски дизајн – особено во комбинација со две бои. Кровната линија е како на купе, 48 мм пониска од претходникот, без намалување на просторот кај главата на возачот и совозачот. Возачот седи 28 мм пониско. Држењето и динамиката на возење имаат корист од нискиот центар на гравитација. Ракувањето е динамично, за повеќе забавно зад управувачот.

Бестселерот кај малите автомобили е исто така вистински шампион во аеродинамика. Како и со сите ново развиени модели на Opel, инженерите ја оптимизираа аеродинамиката на најновата Corsa на Институтот за истражување на автомобилски инженеринг и мотори на возила во воздушен тунел на Универзитетот во Штутгарт. Резултатот е: со коефициент на отпор на воздухот од 0,29 Цд, во однос на неговиот претходник дополнително е намалена фронтална површина од само 2,13 м2, новата Corsa е една од нај аеродинамичниte автомобили во својата класа.

Демократизација на технологијата: напредни системи за помош и matrix светла

Opel во новата Corsa нуди технологии и системи за помош за кои клиентите знаат само од повисоките класи на возила. Вистински белег се прилагодливите IntelliLux LED® матрикс осветлување без отсјај, што Opel го нуди за првпат во сегментот на мал автомобил. Осумте LED елементи се контролирани од предната камера со висока резолуција од најновата генерација и автоматски и континуирано го прилагодуваат светлосниот зрак до соодветната сообраќајна ситуација и околината.

Најсовремените системи за помош, како што се препознавање на сообраќајни знаци или автоматски круз контрол врз основа на радар, како и сензорот за контрола на страничните делови нудат забележлив безбедносен бонус. Последниве предупредуваат дали страните на автомобилот ризикуваат да имаат контакт со пречки (на пример, столбови, ѕидови) за време на маневри со брзина помала од 10 км/ч. Исто така, постојат системи како што се помош од слепа точка и разни помошни средства за паркирање, од паркинг пилот до панорама со поглед на задната страна од 180 степени. Држење на лентата дебитира кај Corsa. Ако системот открие ненамерна промена на лентата, го известува возачот со трепкачки сигнал и поттикнувач на корективно управување (повеќе за широк опсег на системи за помош при возење на новата генерација на Corsa има тука).

Возачите и патниците во Corsa се добро поврзани и се забавуваат со новиот асортиман на инфозабавен систем кој се состои од Мултимедијално радио, Мултимедиа Нави со 7,0-инчен екран во боја на допир и највисокиот мултимедијален Navi Pro со 10 инчен екран во боја на допир. Покрај тоа, Corsa исто така ја нуди новата телематска услуга “Opel Connect” како опција. Навигацијата во живо со информации за сообраќајот во реално време и моменталните цени на горивото, плус директна врска со помошта за дефекти и итни повици, ги прават патувањата уште порелаксирани за возачите и патниците.

Направете го вашиот избор: исклучително спортската Corsa GS Line, удобната Corsa Elegance

Дури и верзијата со основното ниво има многу технологии и додатоци за подобрување на удобноста, како што се типичните карактеристики на Opel, како греење на воланот и загреани кожни седишта со функција за масажа за возачот. Системите за помош вклучуваат, на пример, предупредување за преден судир, интелигентен круз контрол, држење на коловозна лента и препознавање на знаците за ограничување на брзината. Над основната верзија, има три линии на опрема со различни акценти кои се однесуваат на различни групи на клиенти. Corsa Edition ги додава најпопуларните додатоци, Corsa Elegance е за максимална удобност и Corsa GS Line ги комбинира дополнителните спортски карактеристики.

Во Corsa Elegance (од 17.850 евра во Германија, со вклучен ДДВ), шестнасочно прилагодливо седиште за совозачот, потпирач за рака со преградата за складирање, како и LED фарови во типичен Opel изглед и LED светла за магла ги прават патувањата уште порелаксирани. Декор од хром, атрактивни шавови и други детали ја прават Elegance особено атрактивна. Спортските амбиции на GS Line како варијанта на динамичeн модел се очигледни – внатре и надвор. Спортските седишта за возачот и совозачот, како и алуминиумските спортски педали, црна покривка и црвениот декор на инструмент-таблата, го нагласуваат спортското чувство. GS линијата може веднаш да се препознае со хромирана цевка и спортски амортизери на предната и задната страна. Спортскиот режим обезбедува уште подинамичен одговор на управувањето. Цените за Corsa GS Line започнуваат од 19.880 евра во Германија (со вклучен ДДВ). Понатамошни нагласени дизајни вклучуваат Б столбови во високо-сјајна црна боја, како и различни опции за персонализација. Ова вклучува сеопфатна програма за тркалата, како и целосно дигитална возчака кабина, кожени седишта или две бои.

********

Накратко: Новите Opel Corsa и Corsa-e

  • Шеста генерација na Corsa: светска премиера на меѓународниот автомобилски саем ИАА Франкфурт во септември, достапен за нарачка од почетокот на јули со почетна цена од само 13.990 евра (вклучен ДДВ во Германија)
  • Во дилерската мрежа во Германија од 16 ноември 2019 година

Системи за помош, инфозабава и поврзаност:

  • Светла без отсјај IntelliLux LED® матрикс за прв пат во сегментот на мали автомобили
  • Бројни новитети за првпат во Corsa, како што се: Адаптивна контрола на брзината, активна помош за останување во лентата на движење, систем за итно сопирање засновано на радарот, сигнализација за дремливост на возачот
  • Помош при паркирање и маневрирање, како што се помош за паркирање напред и позади, заштитно крило со сензори и панорамска задна камера од 180 степени
  • Apple CarPlay и Android Auto компатибилни инфозабавни системи: најновата понуда е Multimedia Navi Pro со 10-инчен тач екран во боја
  • Услуги на Opel Connect со Live Navigation, повик за итни случаи и за помош на патот
  • Безжично полнење за компатибилни паметни телефони

Карактеристики за ракување, дизајн и удобност:

  • Спортски изглед со купе-линии на покривот и компактни надворешни димензии
  • Со Cd вредност од 0,29, еден од најаеродинамични автомобили во својата класа
  • Возачот седи пониско од претходно; центар на гравитација на возилото е пониско
  • Ракување со динамична контрола на климата што е пореспонсивна, систем за стартување без клучеви „Open & Start”, кожни седишта и многу повеќе
  • Нови понуди: удобна Corsa Elegance и динамична GS Line

Портфолио на моторот и преносот на Corsa:

  • Портфолиото на нови мотори со значително помала потрошувачка во споредба со претходната генерација
  • Особено економични агрегати на бензин и дизел со моќност од 55kW (75 КС) до 96kW (130 КС) (потрошувачка на гориво NEDC: урбана 5,54-3,7 л / 100 км, вон-градски 4,2-2,9 л / 100км, комбинирано 4,7-3,2 л / 100 км , 106-85 г / км CO2; потрошувачка на гориво WLTP: комбинирана 6.24-4,0 l / 100 км, 1404-1054 г /км CO2, првични вредности) за забавно возење со мала потрошувачка на гориво
  • Широк спектар на современи менувачи, од пет и шест-брзински мануелен до осумстепен автоматски (достапен за прв пат во Corsa)

 

********

Од новак до бестселер: Успешна приказна во шест чина

  • Директен пат до мулти-милионски бестселер: продадени над 13,6 милиони корси за 37 години
  • Пионер: Opel воведува врвни технологии од повисоките класи во мал автомобил
  • Подготвени за иднината: шеста генерација на Corsa исто така првпат со електрична верзија

Во почетокот имаше Опел Kadett. Претставен од Opel во 1936 година, тоа беше потполно добро возило по прифатлива цена и беше дизајниран да им донесе мобилност на повеќе луѓе во време кога возењето автомобил сепак беше вистински луксуз. Брендот Opel тогаш навистина тргна во ерата на „економското чудо“ на Германија во текот на 1960-тите и почетокот на 70-тите години со доаѓањето на Kadett А и B. Во овој процес, клиентите брзо станаа позабележителни бидејќи нивниот просперитет се зголеми и малиот Kadett стана поголем и помоќeн, приближувајќи се до класата со средна големина со доаѓањето на секоја верзија. Така, вистинско време беше да се пополни празнината со нов, оригинален мал автомобил – доаѓа Opel Corsa. Уште од нејзиното лансирање во 1982 година, малата Corsa беше успешна приказна за Opel. До денес, повеќе од 13,6 милиони примероци излегоа од линија за склопување. Сега бестселерот кај малите автомобили го отвора шесто поглавје – како и обично со многу технологии што клиентите инаку ги знаат само од повисоките класи на возила, и оптимално опремени за сите идни барања. Opel Corsa за прв пат е достапна и во чисто електрична верзија.

Прв дел: 1982 до 1993 година

Corsa A се карактеризираше со пропорции во должина од само 3,62 метри. Беше со задебелени лакови, со тркала како рели автомобил и исклучително низок коефициент на аеродинамика од 0,36 што беше веројатно рекорден за својата класа. Главниот дизајнер Ерхард Шнел создаде спортски мал автомобил со јасни, извајани линии, со намера да му се допадне особено на „главата во куќата“. Врв на понудатат беше Corsa GSi од 100 КС, а воведен е и дизелски мотор. Понудата со две врати беше проширена во 1985 година со додавање на популарниот модел и верзија со пет врати. Corsa А стана високо ценет, најпродаван модел со 3,1 милиони единици.

Втор дел: 1993 до 2000 година

И покрај успехот на Corsa број 1, донесена е одлука во Риселхајм да се постави наследникот како вистински „миленик на дамите“. Легендарниот дизајнер на Opel, Хидео Кодама започна да работи и создаде многу заоблена, помека Corsa, со привлечни светла кои совршено се вклопуваат во симпатичниот детски изглед. Corsa B беше десетина сантиметри подолга и многу попространа во внатрешноста од претходникот. Исто така, воведе повисоки безбедносни стандарди во својот сегмент, вклучително АБС сопирање, заштита од несакани удари и предни воздушни перничиња. За специјални пазари, веднаш до хечбек верзијата, Opel повторно понуди ночбек, како и караван верзија и пик-ап варијанта. Бензинските мотори веќе имаа технологија за вбризгување на гориво и каталитички конвертори, додека GSi имаше 16 вентили, а дизел моторот сега беше со турбо-полнач. Втората Corsa беше успешна ширум светот, а продажбата стигна до четири милиони.

Трет дел: 2000 до 2006 година

Во духот да не се менува победничкиот тим, Хидео Кодама повторно беше замолен да го дизајнира обликот на Corsa C. Стилот беше свесно ориентиран кон неговиот успешен претходник. Corsa повторно порасна за десет сантиметри во должина и имаше поширок став со подолго меѓуоскино растојание, што значително го зголеми внатрешниот простор. За прв пат, шасијата беше целосно галванизирана. Софистицираните четири-вентилски ECOTEC бензински и новите турбо дизел мотори со директно вбризгување обезбедија висока моќност, мала потрошувачка на гориво и најниски вредности на емисија – сите варијанти веќе ги исполнија Еуро 4 стандардите. Corsa C исто така стана ѕвезда со продадени 2,5 милиони единици.

Четврти дел: 2006 до 2014 година

Отсега, верзиите со три и пет врати се разликуваат: Corsa со три врати има уникатен, купе-стил, насочен кон спортскитe клиенти, исто како и оригиналниaтa Corsa A.  Варијантата со пет врати станува пространа, целосно семеен автомобил. Corsa D имаше помалку од четири метри во должина, порасна на точно 3,999 метри. Со ecoFLEX технологијата на Opel, Corsa имаше системи за старт / стоп заштеда на горивото и високо ефикасни мотори. Онаа 1.3 CDTI ecoFLEX верзијата трошеше само 3,3 л/100 км во текот на комбинираниот циклус и испушташе само 88 г/км CO2. Четвртата генерација на Corsa продаде над 2,9 милиони единици.

Петти дел: 2014 до 2019 година

Динамична, практична и стилска, Corsa E е исто така бестселер со околу 1,2 милиони продадени единици до денес. Петтата генерација се произведува и во погоните на Opel во Сарагоса и во Ајзенах како варијанти со три врати и пет врати. За прв пат, малата ѕвезда со должина до четири метри, нуди голема удобност и врвни технологии во должина од 4,02 метри. Управувач што се грее, греење на седиштата и автоматската контрола на климата се секако во понудата, како и предната камера со индикатор за оддалеченост, препознавање на сообраќајни знаци и Lane Keep Assist. Возачите на Corsa се оптимално поврзани со инфо-систем преку Apple CarPlay и Android Auto, вклучително и со седум-инчен екран во боја чувствителен на допир. Спортскиот модел што е врв на понудата на на малиот автомобил првично има 152kW (207 КС) Corsa OPC, а подоцна и Corsa GSi со 110kW (150 КС).

Шести дел: 2019 година – воведена електрична верзија

Opel напредува со полна брзина во иднината со Corsa број 6. Најновата генерација на малиот автомобил, која ќе ја прослави својата светска премиера на годинашниот меѓународен саем во Франкфурт, е исто така достапна како целосно електрична верзија за прв пат. Вистински белег е адаптивниот сноп на светлина на матрикс IntelliLux LED® светлата без отсјај, што Opel ја нуди и за прв пат во сегментот на мали автомобили. Покрај тоа, постојат бројни најсовремени системи за помош, како што се предупредување за судир со автоматско сопирање во итни случаи и детектирање на пешаците, како и адаптивна контрола на брзина што го прави возењето уште побезбедно и порелаксирано. Со должина од 4,06 метри, управувањето на Corsa со пет места и практичноста остануваат за пример. Линијата на купе на покривот е за 48 милиметри пониска од претходната – без никаква штета на просторот за глава. Возачот седи за 28 милиметри пониско. Нискиот центар на гравитација придонесува за добро возење и управување. Новата Corsa е подиректна и подинамична – за повеќе забава зад воланот.

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Новата Mokka: Opel се фокусира на плочките со имињата на моделите

    Новата Mokka: Opel се фокусира на плочките со имињата на моделите

    Главна работа кај Mokka: табличката со името сега е централно лоцирана на задниот дел Јасно читлив: Буквите на Opel се модернизирани за подобар дигитален дисплеј…

  • Тестирање: Новата Opel Mokka на патот кон подготвеност за производство

    Тестирање: Новата Opel Mokka на патот кон подготвеност за производство

    Инженерите на Opel ја завршуваат следната генерација на Mokka Новата Opel Mokka е до 120 килограми полесна од претходниот модел Шасијата и системите за помош…

  • Продажбата на автомобили во Европа во март падна за 76 проценти

    Продажбата на автомобили во Европа во март падна за 76 проценти

    Продажбата на автомобили во Европа драстично паднала во април, бидејќи ограничувањата поради коронавирус во регионот ги затворија авто салоните и го стопираа производството и продажбата,…

  • 70 години историја – способноста на SEAT да се реинвентира

    70 години историја – способноста на SEAT да се реинвентира

    Пред седумдесет години, SEAT започна возбудливо патување. На 9 мај 1950 година основана е компанијата што ја стави Шпанија на тркала и ја демократизира мобилноста.…

  • Lamborghini го претстави Huracan Evo RWD Spyder (видео)

    Lamborghini го претстави Huracan Evo RWD Spyder (видео)

    Lamborghini Huracan EVO Spyder е автомобил кој нема да ве остави рамнодушни. Lamborghini, во јануари го претстави Huracan EVO и таа верзија имаше само погон…

  • Добивката на BMW излета, но коронавирусот ќе го уништи работењето

    Добивката на BMW излета, но коронавирусот ќе го уништи работењето

    BMW во средата извести за зголемување на добивката од 133 проценти во првиот квартал, поради непостоењето на еднократен ефект во претходниот период, но влијанието на…

  • Volkswagen го одложи отворањето на погонот во Америка

    Volkswagen го одложи отворањето на погонот во Америка

    Германскиот производител на автомобили Volkswagen денес објави дека на неодредено време го одложува продолжувањето на производството во својата фабрика во САД, каде работата требаше да започне…

  • Новиот Opel Vivaro-e: „E“ за испорака без емисии

    Новиот Opel Vivaro-e: „E“ за испорака без емисии

    За „последен километар“ и повеќе: електричен опсег до 230 или 330 километри (WLTP1) Моќен: електромотор од 100 kW (136 КС) со вртежен момент од 260Nm…

  • Автомобилската индустрија во Европа од денес повторно во функција

    Автомобилската индустрија во Европа од денес повторно во функција

    Volkswagen од денес повторно ќе го покрене производството во својата фабрика во Волфсбург, Германија, како последен од флотата на европски производители на автомобили кои ќе…

  • Новата Opel Mokka веќе ја возеше Јирген Клоп

    Новата Opel Mokka веќе ја возеше Јирген Клоп

    Успешниот тренер ентузијастички за првото тест возење: „Супер ауто!“ Амбасадорот на брендот ветува: „Многу ќе се забавувате“ Втора генерација на Mokka: Започна фазата на тестирање…