Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 12,512.02 -1.51%    GRNT 962.00 0.21%    KMB 6,290.44 0.48%    SBT 2,601.00 -4.69%    TEL 309.00 -2.81%    TETE 1,566.00 9.74%    TTK 1,300.00 0%    

Ивона Милошеска, „Хилтон“: Многу успешно се справуваме со предизвиците во работењето неполна година по отворањето

Време: 11:57

Датум: ноември 6, 2019

Категорија: ИНТЕРВЈУ

Топлото гостопримство и подготвеноста да се исполни секоја желба и барање на гостите за време на нивниот престојот во хотелот DoubleTree by Hilton Skopje е главната одлика на овој познат хотелски бренд поради кој за неполна година од почетокот на работењето одлично се позиционираше на хотелскиот пазар во Македонија, но и во поширокиот регион.

Хотелот DoubleTree by Hilton Skopje привлекува многу гости од целиот свет, а изминатава година беше домаќин и на многубројни значајни настани од областа на политиката, економијата, забавата и сл., на кои учествуваа домашни и светски државници, политичари, познати бизнисмени, јавни личности. Успешното работење на еден од најпознатите светски хотелски брендови во Скопје и вложениот труд на менаџерскиот тим не останаа незабележани од релевантните институции кои ги вреднуваат постигнатите резултати. Така, по повод Светскиот ден на туризмот, неодамна Министерството за економија на хотелот DoubleTree by Hilton Skopje му додели две значајни признанија, „Најуспешен хотел во категоријата нова туристичка понуда во делот на хотелиерството“ и „Најуспешен хотел во категоријата квалитетна угостителска услуга“.

Покрај комплетниот менаџерски тим на хотелот поддржан од сите вработени, голем придонес за одличните резултати што ги покажува во досегашното работење DoubleTree by Hilton Skopje има тимот за продажба предводен од директорката за продажба Ивона Милошеска. Нејзиното десетгодишно искуство во хотелскиот бизнис е непроценливо за унапредувањето на продажбата и создавањето цврсти врски меѓу гостите и брендот „Хилтон“. Неодамна во DoubleTree by Hilton Skopje се одбележуваа Деновите на продажба (Global Week of Sales), глобален настан кој истовремено се одржува во сите хотели под брендот „Хилтон“ наменет првенствено за унапредување на продажбата, но и собирање нови искуства преку кои хотелот ќе понуди уште попривлечни содржини и услуги. Оваа година темата на глобалниот настан беше „100 години гостопримство“, а DoubleTree by Hilton Skopje за време на Деновите на продажба за гостите подготви различни изненадувања во рестораните и ексклузивниот спа и фитнес центар.

Изненадувањата за нашите гости не завршија со Деновите на продажба, туку продолжуваат и во нареднот период. Нашата цел е на сите гости да им понудиме уникатно искуство за време на нивниот престој во DoubleTree by Hilton Skopje во секој сегмент, почнувајќи од престојот, рестораните, фитнес и спа центрите и сл. Продажбата е многу значаен сегмен во секој бизнис, но кај нас таа се темели на посебен однос кој го градиме со сите наши гости. Тоа се всушност највисоките стандарди на светскиот бренд „Хилтон“ кои стануваат дел од самите вработени и се отсликуваат во нивните секојдневни активности – вели Милошеска.

Таа објаснува дека во изминатата година, во DoubleTree by Hilton Skopje се одржаа многу значајни домашни, регионални и светски настани, меѓу кои само дел се Самитот за Западен Балкан во организација на „Економист“, конференцијата на Светска царинска организација, Меѓународната конференција на Подгоричкиот клуб, работниот појадок на економскиот тим на Владата со чешкиот премиер Андреј Бабиш, но и многу други корпоративни и приватни настани. Во хотелот престојуваа познати музички, спортски и актерски имиња.

За да ги привлечеме сите тие гости да го организираат својот настан или престој во DoubleTree by Hilton Skopje, несомнено мораше да им понудиме највисок квалитет и уникатно доживување. Ние секојдневно се трудиме да ги исполниме сите барања на нашите гости, без оглед што тоа понекогаш првично делува како невозможна мисија. Во секој бизнис, особено во хотелиерството, навистина е предизвик да се издвоите од широката понуда, да понудите врвна услуга во секој сегмент и да работите според највисоките стандарди. Но, задоволството е огромно кога гледаме дека денес токму ние ги поставуваме стандардите во работењето како резултат на напорната работа на целиот тим, што значи дека успешно сме се справиле со предизвикот уште во првата година од отворањето на DoubleTree by Hilton Skopje – вели Милошеска.

DoubleTree by Hilton Skopje е најновиот во синџирот луксузни хотели на реномираниот светски бренд кој официјално почна со работа на 1 јануари годинава. Со отворањето на хотелот во Скопје, светски познатиот бренд „Хилтон“, кој има стогодишна историја, сега е присутен во 110 земји во светот. Под овој реномиран бренд постојат 5.500 хотели во кои во изминатите 100 години престојувале над 3 милијарди гости.

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Перица Вичишки – моќта на нашите брендови како и посветеноста на вработените во „Атлантик Група“, ни помогна ефикасно да ја надминеме оваа криза!

    Перица Вичишки – моќта на нашите брендови како и посветеноста на вработените во „Атлантик Група“, ни помогна ефикасно да ја надминеме оваа криза!

    Денар:Изминатите неколку месеци беа исклучително тешки како за бизнисите, така и за потенцијалните потрошувачи. Каков ефект имаше пандемијата над „Атлантик Група“ – Скопје? Во текот…

  • Интервју со Томе Талевски, сопственик на “Тргокожа Битола”- создаваме чевли од природна кожа со многу љубов и внимание!

    Интервју со Томе Талевски, сопственик на “Тргокожа Битола”- создаваме чевли од природна кожа со многу љубов и внимание!

    Денар: Тргокожа Битола е македонска компанија која создава рачно изработени чевли и сандали, создадени од најквалитетна кожа и креирани со големо внимание, резултат на долга традиција во занаетчиството. Колку долго…

  • Интервју со Тошо Мицевски, основач на TeachHoot

    Интервју со Тошо Мицевски, основач на TeachHoot

    Имплементацијата на сопствените идеи, дури и кога звучат лудо, е една од предностите на е-бизнисот Границите коишто до вчера претставуваа пречка во комуникацијата, работата и…

  • Дејан Мишковски – Gevino Wines со приказна за себе, посебно доживување, нешто кое што секој треба да го искуси!

    Дејан Мишковски – Gevino Wines со приказна за себе, посебно доживување, нешто кое што секој треба да го искуси!

    Благодарение на Gevino Wines македонското вино денес е многу подостапно до македонскиот потрошувач. Овој наш вински бренд кој доаѓа од реномираната гевгелиска винарија Риго Импекс…

  • Интервју со Руи Кореиа, директор и претседател на Бордот за едукација на ACI – Асоцијација на финансиски пазари

    Интервју со Руи Кореиа, директор и претседател на Бордот за едукација на ACI – Асоцијација на финансиски пазари

    Од ноември 2017 година во ACI FMA, и со улога да се развијат алатките за образование на Здружението на учесниците на пазарот, Руи има глобална…

  • Интервју со Александар Убавков, член на УО на МАСИТ и Регионален Менаџер на МУСАЛА Софт

    Интервју со Александар Убавков, член на УО на МАСИТ и Регионален Менаџер на МУСАЛА Софт

    Денар: Како ја оценувате моменталната даночна политика за ИКТ секторот во Македонија од аспект на данок на личен доход, данок на добивка и останати даноци?…

  • Интервју со Горан Цветинов, генерален директор на „Нептун“

    Интервју со Горан Цветинов, генерален директор на „Нептун“

    „Нептун“ и „Балфин“ сериозно ги вреднуваат вработените, партнерите и клиентите Најголемиот ланец маркети за бела техника и електроника во Македонија, „Нептун“, којшто е член на…

  • Интервју со Анита Ангеловска-Бежоска, гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Интервју со Анита Ангеловска-Бежоска, гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Анита Ангеловска-Бежоска стапи на функцијата гувернер на Народната банка на Република Македонија во мај 2018 година, со речиси дванаесетгодишно претходно работно искуство во институцијата. Во…

  • Филип Поповски: ФФМ е професионална институција со единствена цел развој на македонскиот фудбал

    Филип Поповски: ФФМ е професионална институција со единствена цел развој на македонскиот фудбал

    На натпреварот против Лихтенштајн, Фудбалската федерација на Македонија одбележа значаен јубилеј, 25 години од првиот официјален натпревар на репрезентацијата на Македонија. Веројатно, ви е драго…

  • Интервју со Анита Спасовска – генерален директор на Бучен Козјак Куманово

    Интервју со Анита Спасовска – генерален директор на Бучен Козјак Куманово

    Денар: Бучен Козјак е млекарница која е позиционирана како фамилијарна и традиционална. Во која развојна фаза се наоѓа сега млекарницата? А: Бучен Козјак постои 35…