Carlsberg ќе го реорганизира своето брендирано пиво во Велика Британија со менување на вкусот, пакувањето но и маркетинг стратегијата, пишува CPH Post Online.
Оваа компанија подготвила стратегија која во иднина ќе биде фокусирана на квалитетот, а не на квантитетот, со цел корисниците на овие пијалаци да го променат своето мислење за Carlsberg.
Имајќи предвид дека Carlsberg забележа пад на продажбата, новата рекламна стратегија ќе ја одбележи еден збор – “Веројатно” – под кој дополнително ќе пишува – “… веројатно не е најдоброто пиво во светот, барем засега”.
На овој начин, Carlsberg планира да привлече внимание кон потенцијалните и сегашните корисници за промените кои ќе следат, а оваа трансформација е обид да се направи Carlsbeg да го забрза моменталното работење.