Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 9,084.89 0.4%    GRNT 868.59 2.19%    KMB 5,347.18 0.28%    MPT 61,564.95 -0.49%    OHB 6,052.00 -0.59%    RKRB 3,000.00 -32.25%    RMDEN12 99.10 0.11%    RMDEN14 98.50 0.2%    RMDEN18 98.69 -0.01%    SBT 2,253.17 -6.12%    STIL 98.00 -2%    TKVS 5,000.00 -6.54%    UNI 2,100.40 0.02%    

Шест совети како да создадете личен бренд

Време: 10:27

Датум: март 29, 2019

Категорија: КАРИЕРА

Сакате да покренете личен бренд и да зачекорите во успех? Обидете се со следниве одлични совети!

Ако сте често на интернет, почнете да размислувате како да развиете свој личен бренд што верно ќе ве претставува! Зошто?

Емили Де Ла Круз, стратег за личнo брендирање и основач на “The Branding Muse” објаснила вака: “Конкуренцијата е жестока, а информациите се лесно достапни. Луѓето пред да се одлучат да работат со вас, најверојатно прво ќе проверат на интернет. Но, без личен бренд какви релевантни информации ќе пронајдат? Личниот бренд може да ви понуди многу подобра бизнис позиција отколку што може да се очекува без него. Во градење на личен бренд свесно и стратешки создавате непосредна конкурентска предност во однос на своите конкуренти”.

Де ЛА Круз сподели некои интересни совети во интервјуто за Refinery29 на тема лично брендирање, од кои шест од нив ќе ги издвоиме..

1. Личното брендирање не е само за некој што работи во медиум или слична индустрија
Столари, адвокати, организатори на свадби – секој треба да размислува за сопствен бренд. Сите професии можат да имаат корист и на тој начин да се прошири влијанието, изложувањето, па дури и да се развијат различни видови на приходи, како говорник и советник.

2. Ако имате профил на Фејсбук, Твитер и Инстаграм, веќе сте ги поставиле темелите за вашиот личен бренд
Читајте стари објави и по детална анализа, издвојте ги најдобрите и на тој начин одредете ја вашата публика и цел.

3. Бидете подготвени да инвестирате во вашиот бренд
Советници, веб-дизајнери, фотографи, креативни директори или новинари никогаш не се доволно! Тие навистина можат да ви помогнат.

4. Имајте граници
Вашиот онлајн бренд е професионална алатка, па не треба премногу да го допирате вашиот приватен живот. Вашиот животен стил нека биде јавен, а приватната сфера лична.

5. Подршката е важна
Ако имате многу следбеници и многу активна публика, исто така треба да имате многу допаѓања кои би можеле да се претворат во пари.

6. Бидете искрени во вашата онлајн презентација
Не глумете тоа што не сте – вистината кога тогаш ќе се открие.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • ”Тајната врска” помеѓу мотивацијата и капењето

    ”Тајната врска” помеѓу мотивацијата и капењето

    Колку долго сте “загреани” нешто да направите? Нешто што долго посакувате? Дали вашата мотивација трае доволно долго да го “истуркате” тоа што сте сакале? Ако…

  • Бил Гејтс откри што тоа Стив Џобс го има што тој го нема ( а не е креативност)

    Бил Гејтс откри што тоа Стив Џобс го има што тој го нема ( а не е креативност)

    Имаше големи разлики меѓу Стив Џобс и Бил Гејтс, што се однесува до самата работа, но и што се однесува на начинот на кој им…

  • Како да бидете попаметни?

    Како да бидете попаметни?

    Се разбира, ова не може секогаш и насекаде да се применува, но во некои ситуации можеме да бидеме попаметни. Макар и малку. Колку пати сте…

  • Како да препознаете разумен човек?

    Како да препознаете разумен човек?

    Разум против безумне. Се поставува прашањето – што е подобро? Кога човек ќе го погледне ова прашање поставено во поднасловот, веројатно ќе се запраша дали…

  • Што вели еден нобеловец дека е потребно за среќа?

    Што вели еден нобеловец дека е потребно за среќа?

    Како и со смислата на животот така и со среќата, не е лесно бидејќи често треба долго да ја барате. Или можеби и не мора?…

  • Никогаш не им кажувајте на луѓето како нешто да направат…

    Никогаш не им кажувајте на луѓето како нешто да направат…

    Најчесто тоа може да биде контрапродуктивно. Веројатно веќе досега забележавте дека на луѓето не вреди да им кажувате како нешто да направат. Пред се, зошто…

  • Како да станете шампион?

    Како да станете шампион?

    Било која област да е во прашање, без оглед дали е спорт или нешто друго, шампионите мора многу да тренираат. Меѓутоа, има тука уште нешто.…

  • Кога неуспехот е добра работа?

    Кога неуспехот е добра работа?

    Верувале или не, понекогаш и неуспехот во нешто може да биде добар. Секако, секогаш има но… Меѓутоа, познатото ”но” денес и во овој случај не…

  • Зошто во се што работите е клучен ентузијазмот?

    Зошто во се што работите е клучен ентузијазмот?

    Со ентузијазмот се, а без него ништо… па, скоро ништо. Кога е полесно да работите? Со јака воља или со желба? Ова речиси реторичко прашање…

  • Марк Кјубан открива која вештина му донела милиони

    Марк Кјубан открива која вештина му донела милиони

    На еден од поткастите на поставеното прашање “How I built this”, што прво ќе направиш ако би изгубил се што се стекнал, Марк Кјубан изјавил…