Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 8,310.00 0.63%    BESK 8,730.00 -3%    GRNT 832.42 0.19%    KMB 5,264.58 -0.83%    MPT 52,500.00 0.04%    MTUR 5,249.25 -0.01%    OHB 6,077.33 -1.18%    OKTA 4,295.55 -1.64%    SPAZ 18,000.00 0%    STB 1,142.25 -0.24%    TEL 299.11 -0.3%    TNB 15,965.40 0.95%    

Зошто секој лет на Боинг бил подвижна бомба!?

Време: 09:02

Датум: март 26, 2019

Категорија: НАЈНОВИ ВЕСТИ

Боинг 737 Макс е моделот на авион кои во две несреќи однесе повеќе од 300 животи, произведен од страна на компанијата Боинг.

Во тек е истрага за да се види дали се занемарени некои клучни безбедносни прашања, како и дополнителни обуки за пилотите.

Според The New York Times, во 2011 година, шефовите на Боинг, соочени со можноста American Airlines да купи стотина авиони од Ербас, се откажуваат од идејата за развој на нов модел на авиони, за што би изгубиле цела деценија, одлучуваат да го осовременат постоечкиот 737, во рок од шест години.

Сега, ова брзање за да се направи 737 Макс, и се заканува на угледот и профитот на компанијата.

Првично, Боинг не беше многу загрижен за најавениот нов модел на Ербас – A320 neo.

Во седиштето на Боинг во секторот за патнички авиони во Рентон во државата Вашингтон, процениле дека авионот ќе биде скап и неконкурентен.

Сметале дека не треба да се реагира веднаш, туку дека треба да се почека до крајот на оваа деценија и да се појават на пазарот со сосема нов модел на авион.

Боинг, долго време немаше причина да се грижи за европската конкуренција. Но, од крајот на 1990-тите години, се повеќе и повеќе нискобуџетни компании го купувале А320, така што Ербас од 2005 година ја презема водечката улога во продажбата.

До тогаш арогантниот “Боинг”, го вклучи алармот кога една голема американска авиокомпанија ја пополни својата флота исклучиво со авионите на Ербас.

Тогаш започна жестока трка за да се надокнади заостатокот. Инженерите биле притиснати да направат технички решенија и нов дизајн во краток рок, работниците биле префрлени во други сектори, а буџетот бил ограничен.

Сегашни и поранешни вработени во Боинг велат дека, и покрај ова брзање, тие не се сомневале во квалитетот на проектот кога работата била завршена. За да го надмине Ербас, Боинг мораше да постави нов посилен и поголем мотор на 737 Макс, што довело до серија промени.

Поголемиот мотор ја менува аеродинамиката на авионот и прави, во некои околности, полесно да ја изгуби рамнотежата на кревањето на крилата. За да се спречи тоа, Боинг додаде и нов софтвер наречен MCAS, кој автоматски ќе го спушти носот на авионот, доколку тој би се навалил под опасен агол.

Меѓутоа се покажа дека токму новиот систем се нашол во фокусот на истрагата на последните две авионски несреќи.

Боинг сега работи на поправка на MCAS.

Компанијата е под зголемен притисок, бидејки авиокомпаниите размислуваат за укинување на нарачките или бараат оштета.

Сепак, производството во фабриката во Рентон продолжува. Боинг во моментов произведува 52 модели 737 месечно, повеќето се 737 Max, a во април има за цел да го зголеми тој број на 57, според The ​​New York Times.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • ЛШ: Вардар на чекор од „Ф4“ по убедливата победа над ПИК Сегед

    ЛШ: Вардар на чекор од „Ф4“ по убедливата победа над ПИК Сегед

    Екипата на Вардар го совладат ПИК Сегед со 31-23 (14-12) во четвртфиналето на ракометната Лига на шампиони и со тоа си обезбеди добра предност пред…

  • LG ќе престане да произведува телефони во Јужна Кореја

    LG ќе престане да произведува телефони во Јужна Кореја

    LG планира да го прекине телефонското производство во својата јужнокорејска фабрика, според наводите на Reuters. Извештајот дополнително сугерира дека компанијата ќе го префрли производството во…

  • Необичен часовник инспириран од природата

    Необичен часовник инспириран од природата

    Кога првпат беше претставен за време на овогодинешната SIHH изложба, H.Moser & Cie Nature часовникот стана вистински спектакл. Многу луѓе мислеа дека во прашање е шега,…

  • Пропаднаа преговорите за спојување на Deutsche Bank и Commerz Bank

    Пропаднаа преговорите за спојување на Deutsche Bank и Commerz Bank

    Преговорите за спојување на двата водечки германски кредитори Deutsche Bank(DB) и Commerzbank завршија неуспешно. “Заклучивме дека придобивките од оваа трансакција нема да бидат доволни за…

  • Beiersdorf нов партнер на Атлантик Група во Македонија

    Beiersdorf нов партнер на Атлантик Група во Македонија

    Со Нивеа во дистрибутивното портфолио, Атлантик Група има шест од десетте најдобри регионални брендови Во средината на март, Атлантик група потпиша договор за соработка за…

  • СЗО: Пред екран не повеќе од еден саат

    СЗО: Пред екран не повеќе од еден саат

    Децата помали од една година не треба воопшто да имаат допир со екрани. Уредите станаа вообичаен дел од секојдневниот живот. Меѓутоа, проблемот е во тоа…

  • Минатогодишните добитници на детскиот ликовен конкурс на „Ладна“, семејството Цветковски ни раскажува: „Не поминува ден, а да не се спомене времето кое го поминавме во Дизниленд“

    Минатогодишните добитници на детскиот ликовен конкурс на „Ладна“, семејството Цветковски ни раскажува: „Не поминува ден, а да не се спомене времето кое го поминавме во Дизниленд“

    Цртај со Ладна и патувај во Дизниленд Која е омилената активност на вашето дете кое секогаш со задоволство ја прави?! Кај повеќето цртањето ќе биде…

  • Катастрофални капитални инвестиции – за три месеци потрошени само 6%

    Катастрофални капитални инвестиции – за три месеци потрошени само 6%

    Продолжува катастрофалната реализација на капиталните инвестиции. Во првиот квартал биле потрошени само 6.21% од планираните пари за цела година. За да се оствари проекцијата реализацијата…

  • Наскоро почнува најголемата регионална  е – спорт лига!

    Наскоро почнува најголемата регионална е – спорт лига!

    А1 и ESL ПОВТОРНО ПОДГОТВУВААТ СПЕКТАКЛ На чекањето му дојде крај и новата сезона A1 Adria League powered by ESL е пред вратите. Пријавите за…

  • НБРМ го усвои Годишниот извештај и Извештајот за ризиците во банкарскиот систем на земјава за 2018 година

    НБРМ го усвои Годишниот извештај и Извештајот за ризиците во банкарскиот систем на земјава за 2018 година

    Советот на Народната банка денес одржа редовна седница, на која беше разгледан и усвоен Годишниот извештај за 2018 година. Притоа беше нагласено дека и во…