Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ADIN 648.00 0%    ALK 8,575.33 -0.26%    CEVI 800.53 -1.17%    FERS 78,000.00 -0.36%    GRNT 830.00 0.76%    KMB 5,167.69 -0.37%    MPT 52,500.00 -0.57%    MTUR 5,294.18 1.81%    OHB 6,180.00 -0.01%    REPL 74,702.00 -3%    SBT 2,328.00 -3%    SPAZ 18,000.00 1.69%    STB 1,145.00 -0.47%    TEL 300.00 0.14%    TNB 15,613.40 0.73%    

Porsche го претстави Cayenne Coupé(фото)

Време: 14:24

Датум: март 22, 2019

Категорија: АВТОБИЗ

Porsche го проширува семејството на Cayenne. Уште едно спортско возило е додадено во третата генерација на овој мошне успешен SUV – Cayenne Coupé.

„Coupé ги вклучува сите технички карактеристики на новата генерација на Cayenne, но има уште подинамичен дизајн и нови технички детали кои го прават поагресивен, поагилен и емотивен“, вели Оливер Блуме, претседател на Извршниот одбор на Porsche AG. Моделите на новиот Cayenne модел вклучуваат поостри линии со целосно уникатен заден дел, адаптивен заден спојлер, задна клупа со две индивидуални седишта и два различни кровни концепти – панорамски фиксиран стаклен покрив кој е стандарден и опционален карбонски покрив.

Коси линии кои создаваат незаменлива елеганција

Пропорциите кои се подинамични се комбинираат со уникатни дизајнерски елементи кои го креираат новиот Cayenne Coupé кој зрачи со незаменлива елеганција. „Значително поагресивна покривна линија која паѓа назад во задниот дел, го прави Cayenne Coupé уште подинамичен и го поставува како најспортски модел во сегментот“, вели Мајкл Мауер, потпретседател Style Porsche. Тој ефект е поддржан од спојлерот на покривот, што ја нагласува карактеристичната купе силуета. Предното ветробранско стакло и A-столбот се поплитки отколку во Cayenne, благодарение на работ на покривот што е намален за околу 20 милиметри. Редизајнираните задни врати и браници ги прошируваат рамењата на ова возило за 18 милиметри, придонесувајќи за неговиот мускулест и агресивен изглед. Задните регистарски таблички се интегрирани во браникот, со што возилото изгледа пониско до земјата.

Со својот адаптивен кровен спојлер, сегашниот Cayenne Turbo беше првиот SUV кој го прикажува овој вид на активна аеродинамика. Новиот Cayenne Coupé го носи ова на ново ниво. На секој модел Cayenne Coupé, спојлерот на покривот е комбиниран со нов адаптивен заден спојлер како дел од Porsche Active Aerodynamics (PAA). Спојлерот – хармонично интегриран во силуетата на овој модел – се подигнува за 135 mm при брзини од 90 км/ч, зголемувајќи го притисокот на контактот на задната оска, додека PAA истовремено ја зголемува ефикасноста.

Голем панорамски стаклен покрив или карбонски покрив

Новиот Cayenne Coupé доаѓа со панорамски фиксен стаклен покрив 2,16 м2 како стандардно. Застаклената површина од 0,92 м2 им дава на сите патници извонредно чувство за простор, додека интегрираната ролетна заштитува од изложување на сонце и студ. По желба, опционално е достапен затворен карбонски покрив. Централниот слој му дава на покривот карактеристичен изглед на спортски автомобил, сличен на Porsche 911 GT3 RS. Карбонскиот покрив е достапен во еден од трите спортски пакети. Овие пакети, исто така, вклучуваат спортски дизајнерски карактеристики и нови, со намалена тежина 22-инчни GT дизајн тркала, уникатни седишта и карбонски и Alcantara акценти во внатрешноста. Cayenne Turbo Coupé пакетот исто така вклучува спортски издувен систем.

Удобност на патот со четири спортски седишта

Новиот Cayenne Coupé нуди доволно простор за четири лица како стандардно. Напред, новите 8-насочни спортски седишта со вградени потпирачи за глава нудат исклучителна удобност и оптимална странична поддршка. Во задниот дел, Coupé доаѓа опремен со задна клупа која има две поединечни седишта. Алтернативно, удобните задни седишта – позната карактеристика на Cayenne – може да се нарачаат без дополнителни трошоци. Задните патници седат за 30 милиметри подолу отколку во Cayenne, што значи дека има голем простор за глава и покрај спортската силуета на возилото. Капацитетот на багажниот простор е 625 литри – идеален за секојдневна употреба – и се крева на 1.540 литри кога седиштата се склопени (Cayenne Turbo Coupé: 600 до 1.510 литри).

Лансирање на пазарот со мотори со турбо мотор со 340 КС и 550 КС

Модерните линии и елементите за дизајнот на новиот Cayenne Coupé навистина го издвоија од Cayenne. Во исто време, новото Coupé ги добива сите технички карактеристики на третата генерација на Cayenne, во која се имплементирани моќни системи за возење, иновативни шасии, дигитализиран екран и оперативен концепт со сеопфатна поврзаност.

Два мотори со високи перформанси се достапни на пазарот. Cayenne Coupé со шест цилиндричен турбо мотор до три литри кој пренесува 250 КС и максимален вртежен момент од 450 Nm. Спортскиот пакет Chrono, опремен во возилата со сериско производство, го достигнува стандардниот спринт од 0-100 км/ч за 6,0 секунди, оваа бројка паѓа на 5,9 секунди со опционалните спортски пакети. Највисоката брзина на возилото е 243 км/ч. Најмоќниот Cayenne Turbo Coupé оди на стартната линија со четирилитарски V8 мотор со двојно турбо полнење, 404 kW (550 КС) и максимален вртежен момент од 770 Nm. Cayenne Turbo Coupé забрзува до 100 км/ч за 3,9 секунди и има максимална брзина од 286 км/ч.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Апсолутен триумф на Jaguar на Светскиот избор на автомобил на годината!

    Апсолутен триумф на Jaguar на Светскиот избор на автомобил на годината!

    Електричниот Jaguar I-Pace ја обедини титулата на автомобил на годината, откако во март беше прогласен за ”Автомобил за 2019 година” во Европа, сега истото признание…

  • ŠKODA KODIAQ, OCTAVIA SCOUT и SUPERB – Најдобри возила со погон на сите тркала

    ŠKODA KODIAQ, OCTAVIA SCOUT и SUPERB – Најдобри возила со погон на сите тркала

    Трикратен успех за ŠKODA во овогодинешниот избор за најдобри автомобили со погон на сите тркала. Читателите на германското списание за автомобили Auto Bild Allrad доделија…

  • Volvo автомобилите во Европа меѓусебно ќе се предупредуваат на лизгавите патишта

    Volvo автомобилите во Европа меѓусебно ќе се предупредуваат на лизгавите патишта

    Новите безбедносни карактеристики од компанијата Volvo веројатно нема така лесно да застанат. Производителот на автомобили овозможува своја Slippery Road Alert и Hazard Light Alert опција…

  • Toyota ја продава технологијата за електрични возила на кинески Singulato

    Toyota ја продава технологијата за електрични возила на кинески Singulato

    Јапонската автомобилска компанија “Toyota Motor” постигнала договор за продажба на технологијата за производство на електрични автомобили со кинеската иновативна технолошка компанија Singulato за да ја…

  • Директорот на Ford смета дека компанијата ги ”преценила” автономните автомобили

    Директорот на Ford смета дека компанијата ги ”преценила” автономните автомобили

    Џим Хакет, извршен директор на Ford, оваа недела ги намали значењето проекциите кои се во врска со плановите на компанијата во однос на автономните автомобили,…

  • Tesla Model S: Куќа на тркала

    Tesla Model S: Куќа на тркала

    Љубителите на Тесла автомобили веќе некое време бараат “куќа на тркала”, и тоа конечно доаѓа, но не директно од компанијата. Веќе неколку години се обидуваат…

  • Модерната верзија DeTomaso Pantera

    Модерната верзија DeTomaso Pantera

    На овој модел многу работи се случуваат, но во исто време сè е совршено вклопено. Кога дизајнерската куќа “Ares” објавува планови за конструкционирање на современа…

  • Новиот Transporter 6.1 дебитира на најголемиот светски саем за градежни машини и апарати

    Новиот Transporter 6.1 дебитира на најголемиот светски саем за градежни машини и апарати

    Транспортер 6.1 претставен на „Bauma 2019“ како панел ван и пикап со двојна кабина Со новата палета на иновативни системи за помош на возачот, Transporter…

  • Xiaomi влегува на пазарот на автомобили

    Xiaomi влегува на пазарот на автомобили

    Паметните телефони, компјутери, нараквици, скутери и сите други видови на паметни домашни производи, се уреди кои Xiaomi веќе ги произведува, а сега, после партнерството со…

  • Можете да изгубите и до 60 отсто! Еве кои автомобили најмногу ја губат вредноста

    Можете да изгубите и до 60 отсто! Еве кои автомобили најмногу ја губат вредноста

    Во првите пет години, автомобилите губат дури до 52 проценти од вредноста. И додека тој пад е, сепак, нешто помалку изразен кај постарите автомобили, оние…