Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 8,333.36 -0.2%    GRNT 829.00 0%    KMB 5,700.00 -0.01%    MERM 2,100.00 2.04%    MPT 52,028.57 -0.18%    MTUR 5,100.00 0.02%    REPL 76,000.00 0.66%    STB 1,199.00 -0.08%    TKVS 5,384.38 0.64%    

Како да го изберете вистинското име за вашиот бизнис?

Време: 13:07

Датум: октомври 5, 2018

Категорија: КАРИЕРА

Претприемачите често се грижат за мноштво детали за работата и со тоа испуштаат еден од најважните аспекти во работењето.

Вистината е дека вистинското име (назив) на бизнисот некогаш може да биде клучно, кога станува збор за стремење на бизнисот кон успех.

Имињата се прилично моќни. Копирајтерите тоа го знаат. Секое име има посебна важност. Доколку имате одлично име, неговото брендирање ќе биде само по себе продукт на вашето рекламирање.

1. Името треба да звучи добро кога е кажано на глас – буквално вежбајте и изговарајте го неколку пати едноподруго. Замислувајте како би звучело кажано на радио, на ТВ или во разговор.

2. Користете име кое нешто значи и носи корист – како интересен (но негативен) пример тука се издвојува преименувањето на Boston Chicken во Boston Market, кое е премногу генеричко име. Не се обидувајте со името да бидете се за сите.

3. Избегнете го Web 2.0 синдромот – повеќето корисници сеуште го спелуваат Flickr како Flicker а Del.icio.us како Delicio.us. Избегнувајте вакви збунувачки имиња.

4. Бидете претпазливи со иницијали – според многумина, тие се досадни. Да, можеби тоа им успеа на IBM но тоа е мулти-милијардерска корпорација која постои со декади. За мали бизниси, тоа е непрепорачливо.

5. Користете спецификации – не користете генеричко име кое не означува ништо конкретно. Користете имиња од типот на “Совршени стомачни за 10 минути“ наместо само “Совршени стомачни“ (како евентуален пример за фитнес-прирачник).

6. Бидете сигурни дека името може да биде заштитено како трговска марка – во зависност од тоа колку сакате да изградите бренд, ова е од голема важност.

7. Тестирајте го името на Google AdWords – проверете претходно да не постои бизнис со слично или исто име, или пак со име кое лесно може да биде смешано со вашето.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Како да учите за современите деловни предизвици?

    Како да учите за современите деловни предизвици?

    Кога ќе се спомене учењето, дали и за Вас е прва асоцијација училишната клупа или непроспиените ноќи во текот на периодот на испити, во суштина…

  • Goldman Sachs воведе “релаксирачки” код на облекување за помладите вработени

    Goldman Sachs воведе “релаксирачки” код на облекување за помладите вработени

    Goldman Sachs им воведе на вработените благ кодекс на облекување, како дел од напорите на тој гигант на инвестициско банкарство на Вол Стрит во САД,…

  • Како да препознаете лош кандидат на интервјуто за работа?

    Како да препознаете лош кандидат на интервјуто за работа?

    Некои нови вработени уште првиот ден на работа го покажуваат своето вистинско (негативно) лице, и тогаш е веќе доцна за прашањето – Како можев толку…

  • Иритирачки колеги: Како со нив?

    Иритирачки колеги: Како со нив?

    На кој вид му припаѓаат досадните луѓе од вашето работно опкружување? Ова се најчестите четири видови на луѓе кои се многу досадни, а ги има…

  • Што ве советува Алберт Ајнштајн за успех во животот

    Што ве советува Алберт Ајнштајн за успех во животот

    За добро расположение и мотивација слушајте музика која го зголемува адреналинот. Читајте книги. Секој пат кога ќе се „блокирате“, прочитајте еден од мотивационите цитати кои…

  • Овие особини ги има една успешна лидерка

    Овие особини ги има една успешна лидерка

    Сигурно сите сте сретнале самоуверени жени низ животот. Овие жени “управуваат со просторот” и кога ќе излезат од просторијата, секој сака да знае нешто повеќе…

  • Пет рутини за продуктивност и среќа

    Пет рутини за продуктивност и среќа

    Дали се осеќате како дневната рутина да ве “меле”? Доколку е така, можеби е време да направите “чекор наназад” и да ги согледате работите од…

  • Ова се најчестите грешки при барањето на работа

    Ова се најчестите грешки при барањето на работа

    При барањето на работа неколку работи се многу важни: Лошо напишанo CV Компаниите дневно добиваат стотина биографии. За вашата да дојде до израз, мора да…

  • Подобрете ја ефикасноста на состаноците

    Подобрете ја ефикасноста на состаноците

    Многу деловни состаноци траат „вечно“ и не водат никаде поради неколку лица кои доминираат на нив. Според Лејла Томсон, професорка по менаџмент и автор на…

  • Сите треба да ги знаат овие 13 психолошки трикови

    Сите треба да ги знаат овие 13 психолошки трикови

    Интернетот е преплавен сo аматерски совети од психологијата за зајакнување на самодовербата и „самопомош“, до совети за љубовни состаноци, како да постапите во одредени ситуации…