Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 9,953.32 -0.36%    BESK 7,864.14 -3.73%    ERMT 197.00 0%    GRNT 898.32 0.37%    KMB 5,432.66 0.4%    MPT 63,052.61 0.54%    OKTA 4,750.00 0.42%    RZIT 20.00 0%    RZUG 12.00 0%    SBT 2,592.06 9.02%    STB 1,196.43 0.83%    STBP 790.00 -16.75%    STIL 103.00 0%    TETE 2,424.27 4.72%    TNB 16,388.19 -2.45%    TTK 1,455.99 -2.93%    UNI 2,250.00 0%    ZPKO 1,851.00 2.83%    

Како да го изберете вистинското име за вашиот бизнис?

Време: 13:07

Датум: октомври 5, 2018

Категорија: КАРИЕРА

Претприемачите често се грижат за мноштво детали за работата и со тоа испуштаат еден од најважните аспекти во работењето.

Вистината е дека вистинското име (назив) на бизнисот некогаш може да биде клучно, кога станува збор за стремење на бизнисот кон успех.

Имињата се прилично моќни. Копирајтерите тоа го знаат. Секое име има посебна важност. Доколку имате одлично име, неговото брендирање ќе биде само по себе продукт на вашето рекламирање.

1. Името треба да звучи добро кога е кажано на глас – буквално вежбајте и изговарајте го неколку пати едноподруго. Замислувајте како би звучело кажано на радио, на ТВ или во разговор.

2. Користете име кое нешто значи и носи корист – како интересен (но негативен) пример тука се издвојува преименувањето на Boston Chicken во Boston Market, кое е премногу генеричко име. Не се обидувајте со името да бидете се за сите.

3. Избегнете го Web 2.0 синдромот – повеќето корисници сеуште го спелуваат Flickr како Flicker а Del.icio.us како Delicio.us. Избегнувајте вакви збунувачки имиња.

4. Бидете претпазливи со иницијали – според многумина, тие се досадни. Да, можеби тоа им успеа на IBM но тоа е мулти-милијардерска корпорација која постои со декади. За мали бизниси, тоа е непрепорачливо.

5. Користете спецификации – не користете генеричко име кое не означува ништо конкретно. Користете имиња од типот на “Совршени стомачни за 10 минути“ наместо само “Совршени стомачни“ (како евентуален пример за фитнес-прирачник).

6. Бидете сигурни дека името може да биде заштитено како трговска марка – во зависност од тоа колку сакате да изградите бренд, ова е од голема важност.

7. Тестирајте го името на Google AdWords – проверете претходно да не постои бизнис со слично или исто име, или пак со име кое лесно може да биде смешано со вашето.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Три најважни работи кои веќе сега можете да ги направите со вашите пари ако се плашите од криза

    Три најважни работи кои веќе сега можете да ги направите со вашите пари ако се плашите од криза

    Рецесијата тропа на вратата на многу земји во светот, и повеќе не е прашање дали доаѓа, туку кога. Германија веќе ”танцува” на работ на рецесија,…

  • Учење и само учење

    Учење и само учење

    Бидејќи учењето е една од најубавите работи кои можеме да ги доживееме. Се разбира, овде не мислиме само на учењето во училиште, факултет и слично,…

  • Во кое време од денот треба да размислувате?

    Во кое време од денот треба да размислувате?

    ”Темниот дел од денот“ е идеален за размислување, вели една античка грчка мудрост. ”Ноќта има некоја чудна моќ“, вели еден стар и познат стих. И…

  • ”Тајната врска” помеѓу мотивацијата и капењето

    ”Тајната врска” помеѓу мотивацијата и капењето

    Колку долго сте “загреани” нешто да направите? Нешто што долго посакувате? Дали вашата мотивација трае доволно долго да го “истуркате” тоа што сте сакале? Ако…

  • Бил Гејтс откри што тоа Стив Џобс го има што тој го нема ( а не е креативност)

    Бил Гејтс откри што тоа Стив Џобс го има што тој го нема ( а не е креативност)

    Имаше големи разлики меѓу Стив Џобс и Бил Гејтс, што се однесува до самата работа, но и што се однесува на начинот на кој им…

  • Како да бидете попаметни?

    Како да бидете попаметни?

    Се разбира, ова не може секогаш и насекаде да се применува, но во некои ситуации можеме да бидеме попаметни. Макар и малку. Колку пати сте…

  • Како да препознаете разумен човек?

    Како да препознаете разумен човек?

    Разум против безумне. Се поставува прашањето – што е подобро? Кога човек ќе го погледне ова прашање поставено во поднасловот, веројатно ќе се запраша дали…

  • Што вели еден нобеловец дека е потребно за среќа?

    Што вели еден нобеловец дека е потребно за среќа?

    Како и со смислата на животот така и со среќата, не е лесно бидејќи често треба долго да ја барате. Или можеби и не мора?…

  • Никогаш не им кажувајте на луѓето како нешто да направат…

    Никогаш не им кажувајте на луѓето како нешто да направат…

    Најчесто тоа може да биде контрапродуктивно. Веројатно веќе досега забележавте дека на луѓето не вреди да им кажувате како нешто да направат. Пред се, зошто…

  • Како да станете шампион?

    Како да станете шампион?

    Било која област да е во прашање, без оглед дали е спорт или нешто друго, шампионите мора многу да тренираат. Меѓутоа, има тука уште нешто.…