Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Интервју со Анита Спасовска – генерален директор на Бучен Козјак Куманово

Време: 08:47

Датум: септември 21, 2018

Категорија: ИНТЕРВЈУ

Денар: Бучен Козјак е млекарница која е позиционирана како фамилијарна и традиционална. Во која развојна фаза се наоѓа сега млекарницата?

А: Бучен Козјак постои 35 години на пазарот и од моменот на своето постоење па до денес ги има задржано своите клучни вредности: квалитет, традиција, фамилијарност и постојаност. Последните години, млекарницата ја надгради својата мисија со уште една вредност а тоа е иновациската култура која веќе прерасна во природна појава во Бучен Козјак. Ова води кон одговорот на прашањато, а тоа е дека Бучен Козјак се наоѓа во една стабилна и зрела фаза во која значителен дел од своите ресурси ги вложува во одржување на висок квалитет и иновации. Динамиката на времето во кое работиме и потребата за врвен квалитет на која се навикнати нашите потрошувачи ја наметнува иновацијата како неразделен дел од работењето и сето тоа ни дава дополнителен поттик да стремиме кон подобри резултати.

Денар: Кои промени во Млекарницата ја наметнаа потребата за овој радикален редизајн на производите и корпоративниот идентитет?

А: Сет од внатрешни и надворешни фактори, но и подготвеноста на менаџмент тимот ја созреаа идејата за редизајн на корпоративниот бренд и продуктите. Тука се и зрелоста на компанијата како фактор, сигурноста на пазарната позиција, години инвестиции во издржан и постојан квалитет, одговорноста кон купувачите и нивните потреби за висок квлаитет и одличен вкус, но и општата динамика и промена на генерации.  Последното, промената на генерации, како фактор го адресираме од аспект на нешто што допрва ќе дојде, но она што е извесно е дека младите генерации се носители на комплексни сетилни барања поврзани со автентичност и јаснотија. Оттука и се наметна потребата да надворешниот дизајн биде целосно синхронизиран со квалитетот и вкусот на производот, односно естетиката и вкусот да добијат знак на еднаквост. Токму тоа ја наметна потребата од овој храбар редизајн.

Денар: Колку време се работеше на овој проект?

А: Цела година, постепено со експертски внатрешен и надворешен тим на кој сум бескрајно горда….Следат уште редизајните на тврдиот програм и уште нешто за што ќе зборуваме за неколку месеци.

Денар: Која порака ја праќате со редизајнот до купувачите?

А: свесни сме дека домашните компании не се склони кон чести промени, а тука секако спаѓаме и ние. На овој проект се одлучивме крајно претпазливо, започнувајќи од истражување, конслутации и стратешки планови. Бучен Козјак е соврешен спој на модерна технологија базирана на визионерски поглед кон блиската иднина и  традиционалност и фамилијарност во основата на своите вредности. Пораката на овој проект е дека храбро и одржливо растеме, силно сме посветени на развој и квалитетот останува наша ултимативна цел. Свесни сме дека дизајнот е флексибилна категорија и секоја нова генерација носи нови преференции, а ние сакаме да ги адресираме истите…

Редизајнот на Бучен Козјак не е само промена на изгледот и дизајнот на производите, туку многу повеќе од тоа. Овој редизајн претставува нов концепт на проактивно размислување и делување на млекарницата, подготвеност за иновации и поинаква динамика.

Денар: Дизајнот е минималистички, чист и многу нетипичен за шаренилото на полиците на кои сме навикнати. Што потенцирате со ова диференцирање?

А: Во глобала оваа промена е метафора за нашата подготвеност за промени, храброст и иновации. Да се биде производител денес во ова динамично време, пред се значи да се биде иноватор. Попрецино, главниот мотив во новото корпоративно лого е зелента детелинка со четири листа ја симболизира среќата и успехот на Бучен Козјак односно фамилијарноста.

Поединечно секој лист од детелината претставува “срце” што пак е  симбол за љубов со кога создававме квалитет.

Срцето и детелината се централните елементи во дизајнот на сите новите амбалажи на производите.

Денар: Дали имате најави за следни промени и иновации во моментов?

А: Работиме на лансирање на нов производ, на ребрендирање на тврдиот програм, на освежување на комуникациската стратегија и на развој на нови технологии.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Интервју со Анита Ангеловска-Бежоска, гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Интервју со Анита Ангеловска-Бежоска, гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Анита Ангеловска-Бежоска стапи на функцијата гувернер на Народната банка на Република Македонија во мај 2018 година, со речиси дванаесетгодишно претходно работно искуство во институцијата. Во…

  • Филип Поповски: ФФМ е професионална институција со единствена цел развој на македонскиот фудбал

    Филип Поповски: ФФМ е професионална институција со единствена цел развој на македонскиот фудбал

    На натпреварот против Лихтенштајн, Фудбалската федерација на Македонија одбележа значаен јубилеј, 25 години од првиот официјален натпревар на репрезентацијата на Македонија. Веројатно, ви е драго…

  • Интервју со г-ѓа Валентина Тасева, генерална директорка на Семос Едукација

    Интервју со г-ѓа Валентина Тасева, генерална директорка на Семос Едукација

    Валентина Тасева: Од Electronic Arts се вратив со нова визија и развиен бизнис план Интервју со г-ѓа Валентина Тасева, генерална директорка на Семос Едукација и…

  • Интервју со Радослав Нановиќ, генерален директор на DHL Македонија

    Интервју со Радослав Нановиќ, генерален директор на DHL Македонија

    Радослав Нановиќ: Иднината со DHL ќе биде уште поинтересна и спектакуларна Денар: Годинава, DHL Македонија одбележа 25 години постоење во земјава. Како би ги претставиле…

  • Интервју со Рок Сајовиц – експерт за ИТ сервис менаџмент и говорник на Националната конференција за проектен и ИТ менаџмент

    Интервју со Рок Сајовиц – експерт за ИТ сервис менаџмент и говорник на Националната конференција за проектен и ИТ менаџмент

    ИТ експерт со огромно работно искуство како во јавниот, така и во приватниот ИТ сектор во Словенија. Во 2007 година, г. Сајовиц основа сопствена комапнија…

  • Интервју со Влатко Смилески, Директор на Орифлеим Македонија

    Интервју со Влатко Смилески, Директор на Орифлеим Македонија

    Денар:Каков е предизвикот да се работи во ваква реномирана козметичка шведска компанија? – Орифлеим е без двоумење најдобрата компанија за која сум работел во својата…

  • Интервју со Миро Крстевски, заменик директор во Пункт Мебел

    Интервју со Миро Крстевски, заменик директор во Пункт Мебел

    Денар: Високиот квалитет, модерниот дизајн, удобноста и трајноста се синоними кога станува збор за Пункт Мебел? Колку време ви требаше за да дојдете до таа…

  • Интервју со Мери Каровска, сопственик на Каровска ДООЕЛ

    Интервју со Мери Каровска, сопственик на Каровска ДООЕЛ

    Денар: г-ѓа Каровска, која е основата дејност на  Каровска ДООЕЛ, кои услуги ги нудите? -Каровска ДООЕЛ е Друштво за економско сметководствени услуги и даночно советување…

  • Интервју со Предраг Милошевски, член на управниот одбор на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје

    Интервју со Предраг Милошевски, член на управниот одбор на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје

    Помладите со мал износ можат да заштедат значајна сума за нивните пензионерски денови “Финансиската култура и планирањето на финансиите на нашите граѓани сѐ уште не…

  • Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    “Единствените граници со кои треба да се справиме се оние во нашиот ум!” Денар:Ве молиме кажете ни нешто за себе и за почетоците на вашата…