Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 9,100.00 -0.04%    FERS 77,000.00 0%    GRNT 850.37 0.04%    KMB 5,328.59 0.08%    MPOL 350.00 -7.16%    MPT 62,486.29 -0.02%    OHB 6,090.00 0.02%    RMDEN18 98.70 0%    STB 1,094.20 1.81%    STIL 104.61 -0.37%    TNB 15,900.35 0.64%    TTK 1,328.38 2.18%    

Важни се луѓето: Нова корпоративна платформа на Халкбанк

Време: 10:54

Датум: септември 11, 2018

Категорија: КОМПАНИИ

Како продолжение на видеосеријалот под наслов „Што е важно“, каде што во повеќе различни ситуации гледаме празни сцени во кои клучно недостасува, Халкбанк ја објави својата најнова корпоративна платформа „Важни се луѓето“, со која дава одговор дека токму луѓето се оние без кои секојдневието едноставно не е можно.

Преку оваа емотивна кампања, Халкбанк всушност оддава признание дека секој еден е еднакво важен, истовремено детерминирајќи ја својата позиција во насока со значењето на името на банката ‒ „Банка на луѓето“. Врз основа на оваа позиција, банката на луѓето гради и негува уникатна, нераскинлива врска со сите корисници.

Од банката велат дека оваа корпоративна платформа е одговор токму на барањата на клиентите, кои од банката бараат стабилен партнер кому ќе му веруваат, каде што ќе се чувствуваат вреднувано и безбедно, каде што ќе бидат вреднувани нивните средства, но и нивното време, и истовремено ќе имаат личен, пријателски однос, без оглед на услугата што ја користат.

„Халкбанк забележува огромен пораст во сите сегменти од своето работење, со исклучително високо ниво на задоволство кај нашите лојални клиенти, истовремено континуирано, привлекувајќи и нови корисници, со што полека но сигурно станавме четврта банка по големина на пазарот. Анализите што ги направивме покажаа дека таа база на лојални корисници Халкбанк најмногу ја препознаваат по својата советодавна улога и по пријателскиот однос што го негуваме, па оттука комуникацијата ’Важни се луѓето‘ дојде сосема природно. Ваквата изјава само ја потврдува нашата долгорочна заложба да бидеме онаа банка што ги гради и ги негува тие долгорочни односи со своите корисници“, изјави Маја Наумовска од Дирекција за односи со јавноста во Халкбанк.

Од Халкбанк најавија дека како лица на тековната кампања ќе сретнеме луѓе од нашето секојдневие, како основачи на локални бизниси, сопственици на старт ап бизниси, наши соседи, колеги или пријатели што истовремено се и комитенти на банката и преку кои Халкбанк всушност ја пренесува пораката дека секој еден e важен во она што го работи.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Huawei излегува од криза: Вложува три милијарди долари во Италија

    Huawei излегува од криза: Вложува три милијарди долари во Италија

    Извршниот директор на Huawei во Италија Томас Миао, изјави денеска дека кинескиот гигант планира да инвестира 3,1 милијарда долари во таа европска земја. Тие инвестиции…

  • Внимавајте ова се топ 5 десерти за летово

    Внимавајте ова се топ 5 десерти за летово

    Знаеме дека во летниот период сите сакаме да изгледаме убаво и се трудиме да ги намалиме вишокот на килограми, но сепак слатките задоволства некако идат…

  • Летовите со Boeing 747 Max одложени до ноември

    Летовите со Boeing 747 Max одложени до ноември

    Авиокомпанијата American Airlines соопшти дека ќе одложи околу 115 летови до почетокот на ноември, поради приземјување на авионот Boeing 737 Max. Одлуката на авиокомпанијата била…

  • Marks&Spencer најавуваат дополнително затворање на продавници

    Marks&Spencer најавуваат дополнително затворање на продавници

    Познатиот британски синџир на стоковни куќи Marks Spencer најавуваат дополнително затворање на нивни продавници. Откако извршниот директор Стив Роу потврди дека оригиналниот план за затворање на…

  • Макпетрол ги додели наградите од овогодинешната наградна игра на ВЕРНА

    Макпетрол ги додели наградите од овогодинешната наградна игра на ВЕРНА

    Макпетрол денес, во продажно-сервисниот салон на Honda ги додели наградите од четвртото редовно коло, како и од второто мастер коло од овогодинешната наградна игра на…

  • Air France тестира биометриски boarding pass

    Air France тестира биометриски boarding pass

    Air France-KLM сака да ги отстрани од употреба класичните билети за патување. Наместо нив, овој авиопревозник планира да користи систем за препознавање лица на патници.…

  • Huawei пронајде начин како да се смири со Америка

    Huawei пронајде начин како да се смири со Америка

    Кинескиот производителот на паметни телефони Huawei е подготвен да потпише со владите на различни земји договори кои нема да користат “бекдор” за да добијат пристап…

  • Fiat вложува 700 милиони во електричната верзија на моделот 500

    Fiat вложува 700 милиони во електричната верзија на моделот 500

    Автомобилската компанија Fiat Chrysler Automobiles инвестира вкупно 700 милиони евра за изградба на производна линија за новата електрична верзија на моделот 500, изјави денес оперативниот…

  • НЛБ Банка избрана за најдобра банка во Р.Северна Македонија според финансискиот магазин  „Euromoney“

    НЛБ Банка избрана за најдобра банка во Р.Северна Македонија според финансискиот магазин „Euromoney“

    На 10 јули 2019 година, на свеченото доделување на Euromoney наградите во Лондон. НЛБ Банка АД Скопје е прогласена за најдобра банка во Р. Северна…

  • „Лукоил“ ја отвори 31-та бензинска станица во земјава

    „Лукоил“ ја отвори 31-та бензинска станица во земјава

    Во присуство на претставници на Владата на Северна Македонија, на Амбасадата на Руската Федерација и на локалната самоуправа, деенска во Арачиново официјално беше отворена 31-та…