Пред десет години, во почетокот на август 2008-ма година, во интернет просторот се појавува сајтот „Airbedandbreakfast.com“, со што се бележи раѓањето на „Airbnb“, објави „Statista“.
Во тоа време трите основачи Брајан Чески, Џо Гебиа и Нејтан Блехарчик сакале да им помогнат на патниците за кратко време да го најдат вистинското засолниште и да им дадат на потенцијалните сопственици можност да заработат дополнително, така што ќе изнајмуваат простори, дополнителни простории или дури само склопување легло на кат.
Малкумина тогаш знаеја дека 10 години подоцна ретките нивни потфати ќе бидат една од „најжешките“ приватни компании во светот, вредна околу 30 милијарди долари. Со текот на годините „Airbnb“ еволуираше во многу повеќе од она што првично требаше да биде. Денес можете да изнајмите милионски куќи, станови и соби низ платформата. За многу помлади патници „Airbnb“ стана омилен ако не и единствениот начин да се најде сместување при патување.
За среќа за „Airbnb“, нејзиниот пораст се совпадна со големиот пораст на урбаниот туризам. Во градовите како Лондон, Париз или Њујорк, каде често е тешко да се најде хотелска соба, или тие се скапи, „Airbnb“ стана достапен и популарен начин за запознавање на градовите на помалку туристички начин.
„Airbnb“ сепак се соочува со зголемување на критики во голем број на градови, вклучувајќи Барселона, Берлин и Париз, каде политичарите презедоа чекори за да се спречи можноста станарите да отстапуваат имот на туристите, а не на локалните жители во позадина на недостигот на станови по поволни цени во многу региони. Критика која не изгледа сосема неправедна, имајќи го предвид бројот на сајтови наведени во некои градови. Следнава табела, врз основа на податоците на „AirDNA“, покажува кои градови се особено популарни на „Airbnb“.