14 февруари, 2025
ПочетнаАВТОБИЗВраќање на голема врата за Opel / Vauxhall по една година како...

Враќање на голема врата за Opel / Vauxhall по една година како дел од PSA групацијата

Риселсхајм. Opel / Vauxhall е дел од PSA групацијата веќе дванаесет месеци – и е на пат да испише успешна приказна за враќањето. Минатата недела компанијата го објави полугодишниот профит од 502 милиони евра и оперативнииот жирален паричен тек од околу 1,2 милијарди евра. Ова беше овозможено пред сé од поврзаноста со PSA групацијата, која на 1 август 2017 година, овозможи создавање на европски шампион. Со стратешкиот план PACE!, што Мајкл Лохшелер извршниот директор на Opel го презентираше само 100 дена подоцна, на 9 ноември 2017 година, компанијата ги подобрува сопствените редови, ја подобрува синергијата и го ослободува целосниот потенцијал на брендот. Со PACE! сега Opel ќе биде профитабилен, електричен и глобален.

“Ние сме сосема друга компанија од пред 12 месеци. Го сменивме курсот за уште поголема конкурентност и веќе усогласувавме многу области за во иднина. Ние профитираме масовно од тоа што сме дел од успешната PSA групација. Многу сме благодарни за ова – и ова е исто така обврска “, вели Мајкл Лохшелер извршниот директор на Opel.

Opel ќе биде профитабилен и ќе инвестира во погоните

По само една година како дел од PSA групацијата, Opel / Vauxhall се враќа во позитива. Повторливата оперативна маржа за првата половина од 2018 година изнесува 5 отсто. Ова јасно покажува дека PACE! функционира. Конкурентноста на производните погони низ цела Европа беше значително подобрена. Заедно со социјалните партнери, менаџментот на Opel постигнал договор за работа на сите европски погони. Ова веќе доведе до нови инвестициски одлуки и алокација на производи низ цела Европа.

На пример, новата Corsa – во електрична верзија – ќе се произведува исклучиво во шпанската фабрика во Сарагоса. Следната генерација на Vivaro ќе ја отвори производната линија за склопување во Лутон, Англија, од 2019 година. Grandland X SUV ќе се произведува во Ајзенах од средината на следната година – вклучувајќи ја и хибридна верзија која ќе следи до 2020 година. Новите локации беа објави и за моторните и менувачи во Тичи (Полска), Асперн (Австрија) и Сентготард (Унгарија). Деталите за планираните инвестиции во Риселсхајм и Кајзерслаутерн ќе бидат објавени навреме.

Важна улога на Инженерниот центар во Риселселхајм

Успешната интеграција на Opel / Vauxhall во PSA групацијата се рефлектира и во инженерската организација. Инженеринг центарот во Риселсхајм игра важна улога во компанијата и придонесува за покажување на типичната сила на Опел во глобалната развојна мрежа на групацијата. Со 15 центри на надлежност за различни области на технологија и одговорност за развој на лесни комерцијални возила, како и на следната генерација на четири цилиндрични бензински мотори, Инженерскиот центар во Риселселхајм ја презема глобалната одговорност за целата PSA групација. Способностите на различните тимови за стручност идеално се надополнуваат едни со други како дел од глобалната мрежа – во корист на сите пет брендови  во групацијата (Opel, Vauxhall, Peugeot, Citroën и DS Automobiles). Покрај тоа, сите нови Opel / Vauxhall возила ќе бидат развиени во Риселсхајм во иднина.

“Во Opel / Vauxhall, врвните технологии на групацијата ја исполнуваат германската инженерска перфектност. Ова резултира со извонредни возила со јасен профил и емоционален дизајн “, вели Лошел. “Отсекогаш сме нагласувале дека Opel останува германски, а Vauxhall останува британски. Уште повеќе ги изострувавме нашите брендови во изминатите дванаесет месеци и многу се радувам на нашиот нов концептен автомобил, со кој ќе го претставиме нашето лице на брендот на иднината”.

Успешни нови модели – електрификација на производното портфолио

Соработката помеѓу развојните тимови е добро прифатена од клиентите. Со Crossland X, Mokka X и Grandland X моделите, Opel / Vauxhall е извонредно позициониран на SUV пазарот со висок раст и води во европскиот SUV B сегмент. Така, марките Opel и Vauxhall придонесуваат за успешната SUV офанзива на PSA групацијата со X семејството. Во првата половина од 2018 година, во вкупната продажба овие модели учествуваа со 167.200 возила што ги продаваат двата бренда.

Opel / Vauxhall продолжува со својата офанзива на производи во Европа. По лансирањето на спортската Insignia GSi, компанијата ќе ја нуди и GSi верзија на Corsa во втората половина на годината. Новата Combo Life патничка верзија и Combo комерцијалното возило исто така ќе донесат важен импулс за раст. Следната година ќе следи новата Corsa – вклучувајќи ја и целосно електричната верзија во 2020 година, што значи дека Opel / Vauxhall веќе ќе има четири електрични возила што ќе бидат понудени во 2020 година. До 2024 година ќе биде достапна електрична верзија во секоја линија за патнички автомобили во Европа, или со батерија или како плаг-ин хибрид. Ова ќе биде можно со брза употреба на платформите за повеќе енергетски групи на PSA групацијата.

Извозната офанзива на пазарите надвор од Европа добива импулс: Opel оди глобално

Со нови увозници во Мароко, Тунис, Јужна Африка и Либан, компанијата продолжува со својата цел да ги дуплира продажбите надвор од Европа до 2020 година. Моделите на Opel ќе бидат склопувани во Намибија од втората половина на годината. До средината на следната деценија, повеќе од десет отсто од продажбата на Opel ќе се генерира надвор од Европа. Компанијата, исто така успешно ја  користи постојната структури на PSA групацијата за овие активности.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП