27 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИМарките за масовниот пазар на L'Oreal се претставуваат послабо од луксузните брендови

Марките за масовниот пазар на L’Oreal се претставуваат послабо од луксузните брендови

Слабите резултати на марки на „L’Oreal“ за масовен пазар има огромна улога врз растот на продажбата на козметичкиот гигант во првото полугодие покрај силна побарувачката во Кина на нејзините поскапи производи, соопштува „Bloomberg“.

Францускиот козметички конгломерат ги објави приходите кои беа малку под проценките на аналитичарите, откако беше затворена берзата во Париз. Иако растот на нејзината единица за луксузни производи е поддржана од силната продажба на линиите „Genifique“ на „Lancome“ и „Midnight“ на „Kiehl“, основните нејзини брендови, како „Maybelline“ не одговорија на очекувањата.

Обидот да се заживее нејзината поделба на потрошувачка козметика дава позитивни резултати побавно, отколку што се очекуваше, со раст од само 2,3%. Бизнисот се бори со остар пад во малопродажбата во САД, како и посилната конкуренција на брендови. Продажбата е слаба и во Франција, Велика Британија и Бразил, соопшти компанијата.

Сепак, поделбата на луксузни стоки е подобрена, при што продажбата е зголемена за 13%. Кинеските потрошувачи го задржуваат апетитот кон луксузните брендови на „L’Oreal“, како „La Roche-Posay“, дури и во позадина на стравувањата дека трошоците за луксузни стоки може да го забават пазарот.

Продажбата за вториот квартал на „L’Oreal“ се зголемија до 6,61 милијарди евра, без да се земат девизните влијанија, што е малку под просечната оценка на аналитичарите за 6,62 милијарди евра. Оперативната добивка се намали за 1,8% на годишно ниво до 2,58 милијарди евра.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП