Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Сакате да напредувате брзо? Ваков колега ви е потребен!

Време: 10:29

Датум: април 14, 2018

Категорија: КАРИЕРА

Експертите велат дека најуспешните лидери се оние кои активно барат фидбек, односно повратна информација и совет од луѓето со кои работат…

Според Сузан Бејтс која е директорка на компанијата “Bates Communications” и автор на книгата “All the Leader You Can Be” успешните лидери често имаат ментори, или колеги со кои често разменуваат впечатоци и совети.

Бејтс вели дека повратната информација за работата е клучниот чекор кон деловниот развој, кој го дефинира како: „квалитети на лидерот кој се вклучува, инспирира и ги инспирира луѓето да прават одредени дела“.

Бејтс во интервјуто за Бизнис Инсајдер вели дека „луѓето кои имаат колеги-ментори напредуваат побрзо на работа“ од луѓето кои се обидуваат сами.

Колегата-ментор е некој кој е отприлика на иста положба како и вие и е особено драгоцен бидејќи ви помага „да мислите за себе како за некој кој може нешто да овозможи“, вели Бејтс. Не само што менторот ви говори за вашите слабости и предности, туку и вие и давате совети на таа личност.

„Најдобри менторски односи се оние кои негуваат двонасочност, взаемност“. Тоа е двосмерен однос кој со самото тоа е пореален и повреден“, вели Бејтс и додава дека е подобро ако вашиот колега-ментор е во друг дел од организацијата или работи работа поинаква од вашата.

Според истражувањата, младите луѓе се обично и подобри менаџери, делумно поради тоа што се отворени за впечатоци, повратни информации и секогаш се трудат да се подобрат.

Симон Синек, кој е автор на неколку бестселери вели дека најуспешните лидери имаат „ортак“ или некој кој исто така тежнее кон раководечките позиции. Другарите или ортаците често разменуваат знаење и совети.

Можеби е малку засташувачки да слушнете нечии впечатоци или критики за вашата работа, но тоа е клучно за напредувањето. Исто така, барањето на повратна информација потсетува дека раководството не е искуство на една личност туку процес кој бара постојани насоки и впечатоци од другите.

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Најголемите митови за успешните луѓе

    Најголемите митови за успешните луѓе

    Во современиот свет постојат митови кои велат дека успешните луѓе спијат само четири часа, дека постигнуваат да ги завршат сите свои дневни обврски, дека ништо…

  • Како да добиете работа без работно искуство?

    Како да добиете работа без работно искуство?

    Факт е дека денес е тешко да најдете работа, но иако работите изгледаат така црни, тоа не мора да биде невозможно. Овие мали трикови ќе…

  • Како најлесно ќе дојдете до шефовската позиција

    Како најлесно ќе дојдете до шефовската позиција

    Во бројните истражувања за кариерата, односите меѓу надредените и вработените, се појави и едно истражување на тема колку нарцизоидноста помага во напредувањето. Имено, едно норвешко…

  • Поподложни на депресија се жените на високи позиции

    Поподложни на депресија се жените на високи позиции

    Жените на високите позиции се поподложни на депресиja од машките колеги, покажа истражувањето на американските социолози. Истражувачите истражувањето го спровеле на 1.500 средновечни жени од…

  • Пронајдете ја вашата идеална кариера!

    Пронајдете ја вашата идеална кариера!

    Некои луѓе дознаваат што сакаат да работат многу рано. Најчесто се одлучуваат да ја градат кариерата како своите родители. Други ги откриваат своите амбиции во…

  • Каде грешиме затоа што сите сме родени за успех?

    Каде грешиме затоа што сите сме родени за успех?

    Како тоа некој ги постигнува своите цели и знае за чувството на успех, а на некој неуспех му е средно име? И едниот и другиот…

  • Не правете го ова за да се истакнете на работното место

    Не правете го ова за да се истакнете на работното место

    Секогаш се истакнува дека во деловниот живот треба да знаете како да се истакнете. И во тоа нема ништо лошо – освен ако тоа не…

  • Што треба да сторите да не „пукнете на работа“?

    Што треба да сторите да не „пукнете на работа“?

    Често на работното место се случува шефот толку да ве извади од такт да не можете да се воздржите и во тој момент да посакате…

  • Секој вработен треба да разговара со својот шеф за овие три работи!

    Секој вработен треба да разговара со својот шеф за овие три работи!

    Разговорите со шефот речиси секогаш се непријатни, па повеќето од вработените се обидуваат да ги избегнат, но понекогаш тие се неопходни за да ги заштитите…

  • За добра комуникација потребни се овие нешта!

    За добра комуникација потребни се овие нешта!

    Постојат неколку правила кои се основни за добра комуникација. Треба да ги имате на ум и да ги применувате во секојдневната конверзација со луѓето кои…