26 април, 2024
ПочетнаНАЈНОВИ ВЕСТИApple ќе развива свои дисплеи?

Apple ќе развива свои дисплеи?

Американскиот технолошки гигант „Apple“ ќе развива и произведува дисплеи за своите уреди за прв пат во својата историја, користејќи тајна фабрика лоцирана во близина на седиштето во Калифорнија. Во неа, таа прави мал број на екрани за тестирање, според извори познати од „Bloomberg“.

Компанијата прави значителна инвестиција во развојот на следните генерации „MicroLED“ екрани, додава извори кои сакаат да останат анонимни. „MicroLED“ екраните користат различни компоненти што емитуваат светлина од постојните „OLED“ дисплеи и ветуваат дека идните уреди ќе бидат помали, посветли и помалку енергетски ефикасни.

Овие екрани се многу полесни за производство од „OLED“ дисплеите, а компанијата речиси го прекина проектот пред околу една година, додаваат извори. Од тогаш, сепак инженерите се радуваат на напредок, а технологијата е веќе во напредна фаза на развој, дополнуваат тие, иако корисниците најверојатно ќе мора да почекаат години пред да ги видат резултатите.

Амбициозниот план е уште еден пример за тоа како „Apple“ се насочува кон сопствениот дизајн на клучните компоненти произведени од самиот себе. За неколку години, компанијата има направено сопствени чипови за своите мобилни уреди. Насочување кон екраните има шанса да засегне голем број добавувачи на долг рок – од производители како „Samsung Electronics“, „Japan Display“, „Sharp“ и „LG Display“ до играчи како „Synaptics“ кои произведуваат интерфејс за чипови за екрани. Ова исто така може да влијае на „Universal Display“, водечкиот развивач на „OLED“ технологија.

Како резултат на вестите, акциите на азиските компании ја намалија нивната вредност. „Japan Display“ објави околу 4.4%, „Sharp“ – 3,3%, a на „Samsung“ – 1.4%.

Ако има контрола врз „MicroLED“ технологијата, „Apple“ ќе може овој растечки пазар на смартфони и да стигне конкуренти како „Samsung“ кои имаат супериорност во однос на екраните.

Реј Сонера, кој ја води компанијата за екрани „DisplayMate Technologies“, вели дека овој потег е „златна можност“ за „Applе“. „Секој може да купи „OLED“ или „LCD“ екран“, коментира тој. „Но „Apple“ може да поседува „MicroLED“.

Но, тоа нема да биде толку лесно. Масовното производство на нови екрани ќе бара нова опрема за производство. Во моментот кога технологијата е подготвена и нешто друго може да биде пречка. „Apple“ може да се соочи со непремостливи тешкотии и да го напушти проектот. Исто така, тоа е многу скап потфат.

„Apple“, најверојатно, ќе го надмине производството на нови екрани за да го минимизира ризикот од оштетување на неговото производство. Местото каде што се развива технологијата во Калифорнија е премногу мала за масовно производство, но компанијата сака да го задржи својот развој далеку од партнерите што е можно подолго, додава еден извор.

Портпаролот на „Apple“ одби да го коментира ова прашање.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП