3 мај, 2024
ПочетнаЕКОНОМИЈАПродажбата на мало во Германија забележа изненадувачки пад во јануари

Продажбата на мало во Германија забележа изненадувачки пад во јануари

Продажбата на мало во Германија забележа изненадувачки пад во јануари, според официјалните статистички податоци од Федералното биро за статистика, цитирани од „Ројтерс“.

Ова е знак дека приватната потрошувачка може да остане слаба на почетокот на 2018-та година, откако порано беше откриено дека не придонесе за раст на економијата на земјата во последниот квартал од минатата година.

Променливиот показател, кој често се менува, покажува дека во првиот месец од годината продажбата на мало падна за 0,7% во реални услови.

Ова е резултат подолу од очекувањата на аналитичарите во студијата на „Ројтерс“ за зголемување од 0,9%.

Во последниве години, приватната потрошувачка е клучен двигател на растот благодарение на повисоките плати на потрошувачите, рекордното вработување и безбедноста на работното место. Сепак, според податоците објавени минатата недела, надворешната трговија е во срцето на растот од 0,6 отсто во Германија во четвртиот квартал.

На годишна основа, во јануари се забележува зголемување од 2,3% во продажбата на мало, повторно не исполнувајќи ги очекувањата на аналитичарите од 3,5%.

Податоците доаѓаат во услови на студија на компанијата за истражување на потрошувачите од „GfK“ во Нирнберг, според која потрошувачката клима во Германија малку се влоши. Ова, пак, покажува дека политичките тешкотии во земјата во текот на последните неколку месеци може да имаат влијание врз растот на потрошувачката во најголемата европска економија.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП