29 јуни, 2024
ПочетнаКОМПАНИИГрафик на денот: Најпрепознатливите брендови на социјалните медиуми

График на денот: Најпрепознатливите брендови на социјалните медиуми

Порастот на социјалните мрежи во текот на последната деценија им даде на компаниите и брендовите нови начини за да комуницираат со клиентите, коментира „Statista“. Способноста директно да се поврзе со милиони „следбеници“ на платформи, како „Instagram“, им даде на маркеторите невидена сила во брендирањето.

Брендовите, сепак, не само што имаат корист од нивната содржина на социјалните мрежи. Културата на „селфи“ фотографии и растечката популарност на личности кои ги инспирираат фанови да му даваат на брендот огромна публика, која во многу случаи дури и не мора да се плати.

Денешната шема, која се базира на анализата на часовниот производител на социјалните медиуми, „Brandwatch“, покажува кои брендови се најпрепознатливи на „Instagram“ и „Twitter“. Податоците го земаат во предвид бројот на фотографии кои го покажуваат логото на компанијата.

Можеби благодарение на „потребата“ во 21-ви век да ја фотографираме нашата храна, „McDonald’s“ е изненадувачки победник во оваа категорија. Во просечен месец, логото на компанијата ја имаше речиси 900.000 фотографии на „Instagram“ и „Twitter“. Меѓу првите три се „Nike“ и „Adidas“, бидејќи „селфи“ фотографиите од тренинзите и професионалните спортисти се екстремно популарни во социјалните медиуми.

Изненадувачки, „Apple“ е само седми по „Coca-Cola“, „Emirates“ и „Google“. И некој би помислил дека сите оние „селфи“ слики направени на огледале направени со „iPhone“ би го подигнале „Apple“ на ранг-листата.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП