19 април, 2024
ПочетнаКОМПАНИИПродавницата на Amazon без каси ги отвора вратите (видео)

Продавницата на Amazon без каси ги отвора вратите (видео)

Американскиот технолошки концерн „Amazon.com Inc“ ќе отвори продавница за намирници за пошироката јавност по повеќе од една година тестирање, експеримент кој може драматично да ја промени трговијата на мало со намирници.

Продавницата во Сиетл, позната како „Amazon Go“, се потпира на камери и сензори за следење на она што купувачите го вадат од полиците или го враќаат таму. Касите и долгите редови ќе станат излишни – клиентите си плаќаат, откако ќе ја напуштат продавницата користејќи кредитни картички.

За трговците на мало отворањето на продавницата навестува друго потенцијално оружје во рацете на најголемиот онлајн трговец на малопродажба во светот, кој неодамна го купи поголемиот синџир супермаркети „Whole Foods Market“ за 13,7 милијарди долари. Долгите редици можат да ги одвраќаат купувачите, па компанија која ќе открие како може да се укине времето на чекање, ќе има предност во битката за клиенти, коментира „Ројтерс“.

Засега „Amazon“ не открива дали или кога ќе додаде повеќе продавници од концептот „Go“, но потврди дека нема намера да додава технологијата кон поголемите и посложени продавници за намирници на „Whole Foods“.

Тест продавницата беше отворена за вработените во „Amazon“ на 5-ти декември 2016-та година во тест фаза. Тогаш компанијата соопшти дека очекува јавноста да почне со користење на продавницата во почетокот на 2017-та година.

Сепак, според познат извор, имаше голем број предизвици. Тие вклучуваат точна идентификација на купувачите, открива изворот. Кога во објектот влегле деца, тие предизвикале штета, поради тоа што ги поместувале предметите на неправилни места, додава тој.

Џиана Пури, потпретседател на „Amazon Go“, појаснува во интервју за агенцијата дека продавницата има работено многу добро за време на тест фазата благодарение на претходните тестови во текот на четири години.

„Таква технологија немаше да постои, ако ја немаше машинската обука“, вели Пури, поминувајќи низ продавници во Сиетл.

„Ако ги погледнете овие производи, може да се види дека тие се многу слични“, вели таа за два речиси идентични пијалоци на „Starbucks“ еден до друг на полица. Едниот е со блага павлака, а другиот – без, а технологијата на „Amazon“ научила да ги разликува.

Продавницата со 167 квадратни метри се наоѓа во канцеларија на концернот. За да започнете со купување, корисниците треба да ја скенираат апликацијата за паметни телефони на „Amazon Go“ и да се префрлат преку „tourniquets“.

Јадењата подготвени за јадење ги поздравуваат купувачите кога влегуваат на страницата. Внатре во продавницата, купувачите можат да најдат мал избор на намирници, вклучувајќи месо и друга храна. Вработен во „Amazon“ ги проверува личните карти на посетителите во делот за вино и пиво во продавницата.

Елегантните црни камери, кои следат одозгора, и сензорите за тежина на полиците му помагаат на „Amazon“ да го утврди точно она што луѓето го земаат.

Ако некој ја премине вратата со стока, асоцијативната сметка си наплаќа. Ако купувачот врати даден производ назад на полица, „Amazon“ го отстранува од неговата виртуелна количка.

Голем дел од продавницата им е познат на купувачите, со исклучок на процесот на плаќање. „Amazon“, познат по динамичните онлајн цени, ги отпечатил ценовните ознаки како што тоа го прават традиционалните трговци.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП