„Mercedes“ планира да ја збогати својата гама на модели со повеќе „SUV“ возила, бидејќи интересот за овие автомобили не забави, а офанзивата во компактната класа му помогна на брендот да го задржи своето прво место во премиум производителите.
Дилерите на „Mercedes“ објавија скок од 10 отсто во продажбата на „SUV“ модели за 2017-та година, што е најсериозно со компактните „GLA“ и „GLC“, а втора година по ред компанијата ја доби битката со производителите на луксузни автомобили.
Линијата на компактни модели на „Mercedes“ ги вклучуваат „CLA“ и „CLA Shooting Brake“, а продажбата на компактни автомобили во изминатата година достигна 620.000 единици, што е повеќе од една четвртина од сите продажби на брендот.
„Имаме силен интерес за целиот наш „SUV“ опсег“, изјави Брита Зигер, шеф на продажба и маркетинг на „Mercedes“ на Саемот во Детроит. „Имаме идеи да додадеме нови производи во нашиот опсег, но тие нема да бидат позиционирани во големите класи“.
Во 2016-та година „Mercedes“ успеа да надминеме „BMW“ од првото место кај луксузните производители, откако Баварците поминаа таму цела деценија, а обновувањето на целата палета на брендот ќе биде завршена во февруари, кога ќе е премиерата на новата „А-Class“.