13 мај, 2024
ПочетнаЕКОНОМИЈАГрафик на денот: Подемот и брилијантноста на Црниот петок

График на денот: Подемот и брилијантноста на Црниот петок

Од година во година, на крајот на годината сме сведоци на иста работа. Прво имаме „Црн петок“, потоа „Сајбер понеделник“, а потоа доаѓаат Божиќ и Нова Година.

Официјално пристигнуваме во годишниот „спринт“ на крајот од годината. На 24-ти ноември, трговијата на мало повторно ќе ја „разбуди“ толпата, жедна за попусти, да се насочат кон сајтови и продавници. Многу Американци, но и Европејците имаат корист од најдобрите зделки или за да купат подароци уште во првата фаза од периодот напразници, или за да добијат пониски цени кон зголемената куповна моќ.

Статистичко истражување на „Statista“ за навиките на купувачите во празничната сезона открива дека оние кои учествуваат во лудилото „Црниот петок“, традиционално го прават само во раните утрински часови на денот. Фразата „Рано пиле рано пее“ буквално се исплати на овие промоции. Значи ако не припаѓате кон 47-те проценти кои планираат да останат дома, и барате нов паметен телефон, нова облека или скапи играчки за вашите деца, се подготвуваат да станете рано – во спротивно најдобрите понуди на „Црниот петок“ може да исчезнаа пред да стигнете до продавниците.

Со приближувањето на „Црниот петок“, нестрпливите „ловци“ на попусти ќе излезат во продавници со конкретни намери за купување. Во продавниците сепак секогаш има шанса да се сопнуваат во друга трансакција која се испоставува премногу добра за да и се спротивстави човек.

Резултатите од други студија – „Statista Thanksgiving & Holiday Survey 2016“, покажуваат дека типовите производи кои најверојатно спонтано се земени од полиците и ставени во потрошувачките кошнички на американските купувачи, се облека, електроника и игри/играчки.

43% од испитаниците изјавиле дека би направиле импулсно купување на „облека, текстил или чевли“ ако видат добар предлог за време на „Црниот петок“.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП