Според резултатите од истражувањето на кинеската компанија „iResearch“ во првиот квартал од оваа година вредноста на електронското тргување во Кина изнесувало 57 милијарди долари што е за 6.6 проценти повеќе од истиот период во минатата година. Вредноста на е-купувањето чини 6.3 проценти од вредноста на малопродажбата во Кина.
По пат на интернет кинезите најчесто купуваат книги, облека, козметика и други производи за секојдневната употреба со што допринесуваат за развој на електронското тргување.
Резултатите од истражувањето покажуваат дека првите пет места на е-пазарот го завземаат компаниите Тианмао, Џингдонг, Тенгсјун, Сунинг и Дангданг. Преку компанијата Тианмао е остварено 51.3 проценти од купувањата, а пак преку Џингдонг околу 43.4 проценти.