Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

ALK 8,299.13 -0.01%    GRNT 830.05 1.13%    KMB 5,209.45 3.13%    MPT 40,034.07 6.98%    MTUR 4,695.49 2.08%    OHB 6,413.12 -0.21%    OKTA 4,191.33 1.02%    PKB 14,300.00 2.87%    REPL 63,000.00 0%    RZIN 120.00 -1.64%    RZLE 37.00 0%    RZLV 79.00 9.31%    RZUS 141.00 2.39%    SBT 2,000.00 0%    STB 963.00 1.19%    STBP 900.00 0%    STIL 148.00 -6.92%    TEL 279.65 1.69%    TKVS 4,498.50 4.11%    TTK 983.00 2.97%    UNI 2,590.16 1.31%    ZILU 244.39 0.16%    

Интервју со Петер Скварча, извршен директор на Сава Осигурување

Време: 11:31

Датум: јуни 22, 2017

Категорија: ИНТЕРВЈУ

Денар: Се поактуелни стануваат темите поврзани со осигурувањето. Какво е вашето мислење? Каде е осигурувањето во Македонија, каде сте вие на пазарот?

Одговор: Задоволни сме од развојот и позицијата на пазарот. Со годините успеавме да се позиционираме како едно од друштвата кои се стабилни и кои успеваат вистински да допринесат со квалитетна услуга и производи. Сава како компанија е лидер на пазарот во бројот на продадени полиси. Радува фактот што сиот овој труд и стремеж кон квалитет, брзина како и модерни решенија е распознает кај осигурениците. Нормално, исплатата на штетите е уште една причина за довербата која ни ја даваат осигурениците псоледните 10 години. Целиот фокус ни е кон клиентот. Секој еден од нив ни е важен. Целта ни е да продолжиме со оваа динамика и да дојдеме до 15% учество на пазарот, како и да (о)станеме компанија која е најдобра на пазарот. Одговорно тврдам дека во многу сегменти, веќе сме пазарни лидери. Нашите апетити се големи, ќе се стремиме кон тоа да станеме играчи кои го менуваат пазарот.

Инаку ова е доста интересен пазар. Пазар кој не трпи да биде потценет. Осигурениците се доста информирани, знаат што бараат. Предизвик е да се одговори на ваков пазар.

Денар Дали се соочувате со некои поголеми проблеми? Дали сметате дека може повеќе?

Одговор: Пазарот пo бројот на жители е скоро идентичен како пазарот во Словенија. Но станува збор за многу различни пазари по осигурителна премија, со други зборови македонскиот осигурителен пазар е 20 пати помал од словенечкиот. Тука е и болката која ни е позната на сите веќе подолг период – нискиот животен стандард. Затоа имаме поимување на осигурувањето како луксуз, а не како потреба. Се надевам во скоро време ќе се проманат работите, и дека ќе имаме една поинаква средна класа, која ќе има потреба од се поголем број на продукти за осигурување.

Нелојалната конкуренција е уште еден проблем. Се трудиме и во овој дел да допринесеме, да соработуваме со осигурениците, потенцирајќи ги предностите за изборот и да им обрнеме внимание на разликите. Верувам и ова ќе се промени со текот на времето.

Денар: Како компанија која веќе 10 години работи на овој пазар, каков е вашиот фокус? Дали имате некои планови, продукти кои ги воведувате за скоро време?

Одговор: Сава во последните неколку години e иноватор во делот на креирање на нови производи. Ние сме единствената осигурителна компанија која има своја асистентска куќа за домашната асистенција. Во моментов работиме на проект за нулта хартиено работење. Се трудиме да ги унапредиме процесите во компанијата во исто време и понудата на производите да ја збогатиме и приближиме до корисниците. Би ги споменал следните новини за кои бевме први на пазарот – каско за стари возила, домашна и патна асистенца, ние сме и единствената компанија која има виртуелен шалтер каде само со еден телефонски повик пријавувате штета, добивате директна информација за секое прашање. Како еден од поуспешните проекти е и оналјн продажбата на полиси. Ги следиме потребите на пазарот, ги следиме потребите на нашите осигреници. Модерно, ефикасно и брзо. Веруваме дека тоа е правиот начин.

Целта ни е да понудиме единствени решенија за нашите осигуреници и севкупното работење да биде во духот на нашиот слоган – Никогаш сами!

Мислам дека последните пет години се издвоивме како компанија која води, која е иноватор. Нашиот фокус е кон квалитетна услуга и со истото планираме да продолжиме и во наредниот период. Најважното ни е да го задржиме задоволството кај клиентите, квалитетот на услугата и стабилноста по која сме препознатливи. Немаме желба да бидеме најголеми, нашата цел е да бидеме најдобри.

Денар: Како се гледате себеси како компанија? Дали имате потенцијал за работа како добра компанија?

Одговор: Мислам дека е сменета перцепцијата на компаниите во овој сегмент. Ние веќе не го доведуваме прашањто дали да се даде предност на едното или другото, тоа се подразбира. Важно ни е да сме компанија која допринесува кон општеството во кое секојдневно работиме. Во последните години работиме со социјално ранливи категории на граѓани, даваме несебична поддршка на самохраните родители, бездомниците како и децата кои се згрижени во разни форми на центри. Даваме поддршка и на развојот на спортот, стоиме позади многу таленти и се стремиме вистински да допринесеме во сите сфери на секојдневието.

Веќе оформивме и здружение Сава Спорт+. Целта на ова здружение е токму тоа. Годинава го органзиираме и првото Сава летно кино, кино на отворено бесплатно и достапно за сите.

Денар: Дали имате некој интерес или план за проширување со друштво за осигурување на живот?

Одговор: Нашиот доминантен сопственик, најголемото друштво за реосигурување во југоисточна Европа, Сава Ре дефинитивно размислува за проширување на своите активности на овој пазар. Пред се тука се интересни проекти кои се поврзани со пензиски и енергетски систем како и проекти поврзани со здравството. Пазарот нуди можности, а групацијата има know-how кое успешно може да се искористи.

Денар: Доста интересен пристап, морам да признаам. А и голем предизвик за вас како прв човек. Како се справувате со сето ова, имате ли време за себе?

Одговор: Предивизик е да. Споменав на почетокот, ова е пазар кој бара од вас да бидете спремни, на штрек што би се рекло. Среќен сум што имам одличен тим позади себе, луѓе кои се полни со знаење, размислуваат вон границите, некогаш и премногу (се смее). Одлично е чувството да ве поведе целиот ентузијазам од ваков тим.

Време за себе, да, се наоѓа.

 

КОМЕНТАРИ

НАЈНОВО ОД КАТЕГОРИЈАТА

  • Интервју со Радослав Нановиќ, генерален директор на DHL Македонија

    Интервју со Радослав Нановиќ, генерален директор на DHL Македонија

    Радослав Нановиќ: Иднината со DHL ќе биде уште поинтересна и спектакуларна Денар: Годинава, DHL Македонија одбележа 25 години постоење во земјава. Како би ги претставиле…

  • Интервју со Рок Сајовиц – експерт за ИТ сервис менаџмент и говорник на Националната конференција за проектен и ИТ менаџмент

    Интервју со Рок Сајовиц – експерт за ИТ сервис менаџмент и говорник на Националната конференција за проектен и ИТ менаџмент

    ИТ експерт со огромно работно искуство како во јавниот, така и во приватниот ИТ сектор во Словенија. Во 2007 година, г. Сајовиц основа сопствена комапнија…

  • Интервју со Влатко Смилески, Директор на Орифлеим Македонија

    Интервју со Влатко Смилески, Директор на Орифлеим Македонија

    Денар:Каков е предизвикот да се работи во ваква реномирана козметичка шведска компанија? – Орифлеим е без двоумење најдобрата компанија за која сум работел во својата…

  • Интервју со Миро Крстевски, заменик директор во Пункт Мебел

    Интервју со Миро Крстевски, заменик директор во Пункт Мебел

    Денар: Високиот квалитет, модерниот дизајн, удобноста и трајноста се синоними кога станува збор за Пункт Мебел? Колку време ви требаше за да дојдете до таа…

  • Интервју со Мери Каровска, сопственик на Каровска ДООЕЛ

    Интервју со Мери Каровска, сопственик на Каровска ДООЕЛ

    Денар: г-ѓа Каровска, која е основата дејност на  Каровска ДООЕЛ, кои услуги ги нудите? -Каровска ДООЕЛ е Друштво за економско сметководствени услуги и даночно советување…

  • Интервју со Предраг Милошевски, член на управниот одбор на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје

    Интервју со Предраг Милошевски, член на управниот одбор на КБ Прво пензиско друштво АД Скопје

    Помладите со мал износ можат да заштедат значајна сума за нивните пензионерски денови “Финансиската култура и планирањето на финансиите на нашите граѓани сѐ уште не…

  • Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    Интервју со Соња Шмуц, генерален менаџер на Словенечката стопанска и индустриска комора

    “Единствените граници со кои треба да се справиме се оние во нашиот ум!” Денар:Ве молиме кажете ни нешто за себе и за почетоците на вашата…

  • Интервју со Радмила Чобанова Василевска, Директор за контрола на квалитет во Битолска Млекара

    Интервју со Радмила Чобанова Василевска, Директор за контрола на квалитет во Битолска Млекара

    Денар: Поводот за ова интервју е Меѓународниот ден на квалитет, кој секоја година се одбележува во месец ноември. Во оваа насока, што сѐ презема Битолска…

  • Интервју со г. Мурат Јуксел, кантри маркетинг директор на Рамсторе Македонија

    Интервју со г. Мурат Јуксел, кантри маркетинг директор на Рамсторе Македонија

    Секогаш се трудиме да ги надминеме потребите и очекувањата на нашите потрошувачи! Денар: Зошто Рамсторе е прв избор на потрошувачите? За време на нашето дванаесетгодишно…

  • Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Интервју со Димитар Богов – гувернер на Народната банка на Република Македонија

    Денар: Како ја оценувате макроекономската состојба во Македонија? Макроекономската состојба во Македонија во првата половина на 2017-та година во голема мера беше под влијание на политичката…