Во конечниот извештај на Европската комисија во врска со секторската студија на електронската трговија се посочуваат трговски практики кои можат да ја ограничат конкуренцијата, соопштија од прес-центарот на Европската комисија.
Ова им овозможува на Комисијата да применува намерни антимонополски правила на ЕУ на пазарите за електронска трговија, која веќе е поттикна од одредени компании и тие треба да ги разгледаат своите практики.
Комесар Маргрете Вестегер, која е одговорна за политиката во областа на конкуренцијата, рече: “Дадени практики на компаниите на пазарите за електронска трговија можат да ја ограничуваат конкуренцијата, како неосновано ограничување и ширење на производи во целата ЕУ. Во нашиот извештај ова се потврдува.
Овие ограничувања можат да го стеснуваат изборот на корисниците и да се пречка за пониски онлајн цени . Истовремено проценуваме дека е потребно да се најде рамнотежа помеѓу интересите на онлајн трговците и на традиционалните трговците на мало. Сето ова треба да биде од корист за корисниците. Нашите наоди ни помагаат за насочена примена на пазарите за електронска трговија на правилата конкуренција на ЕУ “.
Една од главните цели на стратегијата на Комисијата за дигиталниот единствен пазар е да се обезбеди подобар пристап на корисниците и бизнисите до стоки и услуги. Секторски студија ги дополнува законодавните предлози на Комисијата во овој поглед. Таа имаше за цел да им овозможи на Комисијата да утврди евентуални проблеми за конкуренцијата на европските пазари за електронска трговија