Кога станува збор за разговорот за работа, главно се потпираме на советите од истражувањата, подготовките, знаењето, но и среќата. Меѓутоа, Петер Ропер, директорот за мобилна стратегија во Google, истакнува дека е најважно да се поврзете со потенцијалниот работодавец.
„Кои се вашите слабости? Каде се гледате за пет години?“, се прашањата на кои е најлесно да одговорите, но според Ропер, тие воопшто не се важни.
Наместо тоа, тој тврди дека поврзувањето со рабодавецот е значително поважно. Ропер преферира прашања како што се најомилената боја, најлудата работа која сте ја направиле и работи кои се наоѓаат на листата со нешта кои сакате да ги направите.
Овие невообичаени теми на разговорот за работа ги охрабруваат луѓето да ги споделат своите страсти и желби, што разговорот го прави интересен.
„Работодавецот по разговорот ќе има прилика навистина да разбере каква е личноста, кои се нејзините страсти и што ја интересира. Нашите најпродуктивни работници се оние кои се среќни“, вели Ропер.
Значи, при наредниот разговор за работа неместо извежбаните одговори потрудете се работодавецот да ве запознае.