2 мај, 2024
ПочетнаКОМПАНИИSoundCloud со пониски очекувања за излез од инвестициите

SoundCloud со пониски очекувања за излез од инвестициите

Инвеститорите не веруваат дека „SoundCloud“ може да се справи со конкуренцијата на „Apple Music“, „Google Music“ или „Spotify“. Изгледа дека компанијата нема многу свежи финансиски средства, откако обидите за регрутирање на 100 милиони долари нов капитал не успеале.

Сега „SoundСloud“ разгледува излез за инвеститорите, кој е под досегашните очекувања. Музичкиот стартап собира предлози кои ќе ги покријат барем досега побаруваната сума околу 250 милиони долари.

За време на последниот круг на финансирање стриминг услугата беше проценета на 700 милиони долари. Последователните инвеститорски побарувања беа неуспешни, а потенцијалните купувачи на целата услуга „Spotify“ и „Google“ имаат изгубено интерес.

Тешкотиите на „SoundCloud“ се случуваат во позадина на распоредувањето и обновената целина на инвеститорски интерес за стриминг на музика. Иако индустријата останува предизвикувачка, на корисниците им се допаѓа стримувањето и дури се подготвени да платат за тоа. Шведската компанија „Spotify“, која може да се појави на пазарот на акции следната година, вели дека има повеќе од 50 милиони претплатници на глобално ниво. „Apple Music“ тврди дека има повеќе од 20 милиони претплатници.

„SoundCloud“ доживува потешкотии некое време. Инвеститорите ја проценуваат нејзината фиксна вредност на 700 милиони долари во 2014-та година, а оттогаш таа привлекла пари на два пати – вклучувајќи и 70 милиони долари од „Twitter“ во минатата година, но при истата оценка.

Услугата има месечно 175 милиони активни уникатни корисници, но податоците се од 2014-та година и не се ажурирани.

Неодамна компанијата ја претстави својата нова, поевтина услуга „SoundCloud Go“ за 4,99 долари месечно, која им овозможува на корисниците пристап до 120 милиони песни, без да се слушаат реклами. Премиум претплата за 9,99 долари, кој со ребрендирањето како „SoundCloud Go +“, нуди 150 милиони парчиња и нови функции, кои ќе бидат објавени подоцна во текот на годината.

„SoundCloud“ е популарен меѓу музичарите, но е помалку успешен од конкурентите при постигнувањето на лиценцни договори со поповолни услови. Компанијата изгуби двајца високи менаџери овој месец и се обидува да привлече ново финансирање.

НАЈНОВИ ВЕСТИ

ХОРОСКОП